2015-02-15, 06:11
Medlem
internet2s avatar
Haha albino-araber och vit-puder?

Lugna ner er lite nu, han hade arabiskt utseende och och var muskulärt byggd, var 25-35, och på nåt vis ovanligt ljus.

Kom ihåg:
Polisen > ankaret som pratar danska > mig som inte pratar danska > fb.

Edit: tack Chantre, det ordet var "hy" och inte "huvud"
Senast redigerad av internet2 2015-02-15 kl. 06:14.
Citera
2015-02-15, 06:12
Medlem
ExecuteTraitorss avatar
Hur ska det liberala och öppna samhället handskas med solbrända och religiösa muslimister som triggas av streckgubbar; och skjuter folk med automatvapen? Kan fler fritidsgårdar förhindra att något liknande inträffar i Sverige?

Something tells me we ain't seen nothing yet.
Senast redigerad av ExecuteTraitors 2015-02-15 kl. 06:19.
Citera
2015-02-15, 06:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Det pågick en judisk konfirmation i synagogan när skotten avfyrades enligt samma källa.
Men det är väl den muslimska stilen att just uppsöka andras mosker eller synagogor och göra olika ildåd just då de har samling. Lite feg stil kan man tycka att smyga omkring på det sättet och sen då dölja sig under niqab/burka eller dylikt.
Skjuta viljks och sen illdåd hos de i synagogan och sen iväg som fan, det var nog tanken de hade.
Tror vi snart faktiskt får se likvärdiga dåd här hemma i Sverige, det uppmuntrar andra jihader såna här dåd.
Citera
2015-02-15, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
jag tänker såhär. hur många oskyldiga fler ska behöva dö innan de får tag i den där nollan vilks?? helt ärligt, allt är hans fel. var han tvungen att hetsa och hålla på, visst yttrandefrihet i all ära, men på någon annans bekostnad hela tiden? är det värt det? jag hoppas iaf att han lägger ner skiten snart för jag tycker att han inte är värt ett skit mer. så många som har fått ta emot skit pga hans EGO!!!

Men ge dig. Problemet är islam och dess fanatiska följare. Snubben har gjort en teckning på en muhammedhund, det är allt. Ingen vettig människa kan tycka att det ens är värt att kritisera, än mindre döda för. Men sen finns smittan islam...
Citera
2015-02-15, 06:16
Avstängd
det kan vara en kaukasier, tjetjen kanske, eller bosnier, turk. Men sällan nordafrikan eller mellanösternperson.
Citera
2015-02-15, 06:20
Medlem
ChrisOhoys avatar
Det pågick alltså nån form av aktivitet vid synagogan klockan 1 på natten? Jävla märkligt... Tråkigt att polisen tvingades skjuta ihjäl den misstänkte, jag skulle vilja höra dennes resonemang om det visar sig att han var GM i någon av de tidigare händelserna.
Citera
2015-02-15, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Men det är väl den muslimska stilen att just uppsöka andras mosker eller synagogor och göra olika ildåd just då de har samling. Lite feg stil kan man tycka att smyga omkring på det sättet och sen då dölja sig under niqab/burka eller dylikt.
Skjuta viljks och sen illdåd hos de i synagogan och sen iväg som fan, det var nog tanken de hade.
Tror vi snart faktiskt får se likvärdiga dåd här hemma i Sverige, det uppmuntrar andra jihader såna här dåd.
Mycket feg stil, men så opererar terroristloppor tyvärr. Hör just nu på danska nyhederne att de väntar på bekräftelse på om det är gärningsmannen som sköts i hjäl vid Nörreport station.
Citera
2015-02-15, 06:23
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisOhoy
Det pågick alltså nån form av aktivitet vid synagogan klockan 1 på natten? Jävla märkligt... Tråkigt att polisen tvingades skjuta ihjäl den misstänkte, jag skulle vilja höra dennes resonemang om det visar sig att han var GM i någon av de tidigare händelserna.

Men hur många visste om att man skulle hålla en konfirmation just vid den här tiden?
Citera
2015-02-15, 06:26
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
det kan vara en kaukasier, tjetjen kanske, eller bosnier, turk. Men sällan nordafrikan eller mellanösternperson.

sluta svamla här nu. du är ju lite full eller nåt.

kom med nåt vettigt inlägg istället.
det är mena personer thats it. inget konstigt.
Citera
2015-02-15, 06:28
Medlem
Citat:
]Det pågick alltså nån form av aktivitet vid synagogan klockan 1 på natten? Jävla märkligt.[/b].. Tråkigt att polisen tvingades skjuta ihjäl den misstänkte, jag skulle vilja höra dennes resonemang om det visar sig att han var GM i någon av de tidigare händelserna.
En fest där någon konfirmeras kan nog pågå till lite efter midnatt enligt judisk tradition. Det är ju inte småbarn som närvarar.
Citera
2015-02-15, 06:29
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:

Hans RESONEMANG?

HAHAHA. Låter som någon bör börja studera Islam. Du är utan tvekan en av "alla religioner är lika dåliga"-folket.

Hans resonemang var ALLAHU AKBAR utrota de otrogna. Det var hans resonemang.
Hans resonemang var att nu kommer han till paradiset, och han gör vår värld bättre.u
Citera
2015-02-15, 06:41
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sture12347
Satsar allt jag äger på att skottlossningen har något att göra med muslimer.
Jag sätter inte emot!

Nu väntar jag på att kärleksbombarna ska gå man ur huse för att visa sitt stöd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in