Citat:
Ursprungligen postat av
koskenkurva
Det är bra att flashback blir granskat. För mycket rasism här tyvärr..
Japp, men de borde fokusera på argumenten och åsikterna inte personerna. Om inte de är politiker och liknande, då förstår jag.
Skriv ut vad det står här i tidningen och motbevisa det. Jag hade blivit glad av det, för det är möjligt att man blivit Flashback-skadad. Jag tror jag var Flashback-skadad under en period.
Men nu när de går på en skogsarbetare, en undersköterska, etc. Det får mig att aldrig mer vilja gå in på Aftonbladet.
Sedan fattar de heller inte detta med Internetkultur. Alla på Internet har blivit hatade någon gång om man varit där tillräckligt länge. Man bör inte ta allt som sägs på Internet på allvar. Men Aftonbladet tar det som att man sagt det i "verkligheten". Nej, det är Internet, det är inte ens bara Flashback som är så, det är överallt. Ingen har sluppit undan lite hat. Det borde egentligen göra en hårdhudad. Man ska inte lära ut till folk att de ska vara känsliga för vad som skrivs på Internet, det är bara dumt.
Sedan är man ofta inte samma person på Internet som man är i verkligheten. Jag är inte det. Här på Flashback tillåter jag mig vara korkad och ställa massa frågor och komma med påståenden om Illuminati och annat skit. Jag tänker bara, varför inte? Nu har man äntligen chansen att slippa vara sig själv hela tiden.