Citat:
Ursprungligen postat av
pungspark63
Du kanske skulle skriva vad du jobbar med, ditt namn, adress och personnr i tråden ifall det finns någon som inte vill att sina barn i närheten av dig...kanske några företagare som vill anteckna så dom inte anställer dig då deras kunder kanske inte gillar dina åsikter.
Fast du kanske har "rätt" åsikter så då har väl ingen rätt till samma val att välja bort dig så som du vill kunna välja bort andra.
I solen spricker trollen.
Jag är arbetslös, socialt isolerad sedan åratal och har sjukersättning. Det är lätt att hålla sig borta från mig, jag yttrar mig också öppet annars trots åsikter som sticker folk i ögonen. Igår la jag upp bilder på mig här på forumet under en tid. Folk runt omkring mig känner igen mitt ansikte, lustigt att mitt personliga beslut att outa mig själv sammanföll med Aftonbladets dag. Får ta det som ett tecken från skyn, denna synk.
Resten ska ni skita i, jag är ny både här som, åsiktsformerna ( med åren bakom mig) men attityden är gammal. Kul att Flashback inte tolererar ens åsikter utan att säga"Hoppa du först!" omigen. Låt det vara tillräckligt bevis över er tolkning av yttrandefrihet vad det nu än är, inte inkluderar någon frihetskamp inför förtrycket ni påstår er leva under.
Jag är långtifrån perfekt, men hycklare är jag inte. Antagligen då också långt ifrån standardtypen av Flashbacks medlemen.