2015-02-10, 20:07
Medlem
zaataas avatar
Ens våta dröm är ju att dom värsta trollen ser sig om efter nått annat forum att sprida sin skit på, så lär det ju inte bli men det hade ju varit något.
Man kan ju inte gå in i nån tråd numera utan att behöva läsa nått om negrer hit och muslimer dit.

Dock är det obehagligt att rg kan få fram personuppgifter och ab i sin tur hänga ut folk men samtidigt känner jag ingen sympati för dräggen som just nu blir uthängda. Vi får också se nu vad dom är gjorda av, internetkrigare som sen ursäktar sig och grinar ut om hur dumt de va att man skrev så. Patetiskt.
Citera
2015-02-10, 20:08
Medlem
Cut-N-Mixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Det är bara en tidsfråga. Polariseringen och hatet växer och man kan nästan känna hur det kokar på sina håll. Det kommer bli mycket värre innan det blir bättre.

Kokar? Var? Det här är ju för de flesta en storm i ett vattenglas. De flesta flashbackare bryr sig inte ens om det här. Att det finns extremister som kokar, det tror jag, det finns det alltid.
Citera
2015-02-10, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Aftonbladet kommer byta chefredaktör inom kort. Jan Helin har gjort bort sig för sista gången.

En ledare med sådan dålig moralisk kompass kommer driva Aftonbladet i fördärvet.
Tänk att min gissning är det motsatta, JH kröns till chefredaktör på livstid.
Citera
2015-02-10, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cut-N-Mix
Det här har ingenting med "ljugmedias" dödsryckningar att göra. Flashback och Aftonbladet konkurrerar inte ens med varandra, tvärtom så gynnar de båda varandra.

Korrekt att man levt i en slags symbios länge. Men jag skulle snarare beteckna det som en Ribbentrop-Molotov liknande historia.

Dessutom kanske jag mer avsåg de enskilda skribenterna på Flashback vs gammelmedia, snarare än forumet Flashback i sig.

Det är nog lite för tidigt att kalla det för dödsryckningar också, snarare kommer det nu att eskalera. Ryckningarna var för övrigt Europes ordval., i ett i övrigt intressant inlägg
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cunthunter
Jaha nu hängs det ut till höger också. Då är ju alla handskar kastade?

Trodde inte högern skulle sjunka till aftonbladets nivå

Publicerad 17 december 2013 kl 22.45
Citera
Medlem
Findmypasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragnarr
Helt befängt. Vanliga människor förlorar jobbet och möjligtvis sitt liv för något de yttrar sig om på ett "anonymt" internetforum. Aftonbladet har sått sitt sista potatis och nu ska de fan gå under, tänk hur mycket bättre Sverige hade varit utan Aftonbladet och Expressen.

Vilka vanliga människor har förlorat jobbet och möjligtvis livet pga det? På vilket sätt skulle Sverige vara bättre utan blaskorna? Läs inte kvällspressen så kanske det känns bättre, men håll med om att det blir lite torftigt att bara läsa sanningar på Flashback.
Citera
2015-02-10, 20:11
Medlem
Cut-N-Mixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Knivar vässas, allianser byggs och pakter ingås. Kommer freden till slut att förgås?

Nu överdriver väl du ändå?
Citera
2015-02-10, 20:12
Medlem
TilleyHats avatar
Aftonbladet kommer givetvis inte hänga ut några privatpersoner. Däremot kan man utgå ifrån att ännu fler offentliga personer kommer att hängas ut, med all rätt kan jag samtidigt tycka. Om de säger en sak offentligt och sedan en helt annan sak anonymt så förtjänar dessa jeppar inget större förtroende från i alla fall min sida. Hur ska man kunna lita på en politiker eller offentlig tjänsteman som i själva verket är en kameleont? En stilla undran från min sida är samtidigt hur många offentliga socialdemokratiska partifunktionärer och tjänstemän som har skrivit på Flashback och kastat skit och dynga på alliansens företrädare? Jag är helt övertygad om att även på den sidan finns en del skit som behöver komma fram. Kommer Aftonbladet även där inleda en undersökande journalistik?
Citera
Medlem
Är det hat med aftonbladet mått så skulle varenda jävla flashbackanvändare hängas ut
Citera
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Jag undrar en sak..Det verkar som om Sverige är helt unikt med sånt här foum som flashback. Är det verkligen så? Finns det verkligen bara i Sverige ett sånt här forum där man kan tala om saker och politik samt invandring på detta viset?

*väldigt förvånad*
Citera
2015-02-10, 20:14
Medlem
WSEs avatar
Egentligen, alla brottslingar vill väl vara anonyma. Det är ingen som kräver att våldtäktsmannen med rånarluva måste avslöjas. Bara skrivande brottslingar...
Citera
2015-02-10, 20:14
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cut-N-Mix
Nu överdriver väl du ändå?
Först tog de pedofilerna. Men jag oroade inte mig, sådan är inte jag.
Sedan tog de nazisterna. Men jag oroade inte mig, sådan är inte jag.
Sedan tog de sverigedemokraterna. Men jag oroade inte mig, sådan är inte jag.
Därefter var det socialdemokraternas tur. Men jag oroade inte mig, sådan är inte jag.
Strax efter det så försvann medelsvensson. Men jag oroade inte mig, sådan är inte jag.

Sedan kom de för mig, men då fanns det ingen kvar som kunde ta mitt parti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in