2015-02-10, 17:04
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Förstår inte varför vissa tycker det är så viktigt att inte få diskutera anonymt.

Om jag tex misstänker att jag råkat ut för en könssjukdom så har jag ingen lust att diskutera ev symptom och åtgärder under mitt eget namn.

Så du har något att dölja? Varför vågar du inte stå för dina åsikter?
Citera
2015-02-10, 17:04
Medlem
Vindlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
www.PKflash.org

"PKflash Forum | 1984 på riktigt!"

Får lust att göra verklighet av denna sida. Skulle bara vara ett stort porträtt på Helin med undertexten
Senast redigerad av Vindling 2015-02-10 kl. 17:22.
Citera
2015-02-10, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Om du misstänker det så kanske det är bättre att gå till en läkare! Fast kanske inte till han som sprutade inlägg här för då kommer din hemlighet ut ändå.

Intressant påstående. Ingen vet vem kvinnan är. Ingen vet ens om hon existerar. Läkaren kanske hittade på allt för att göra en bra historia.
Citera
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det här måste ju vara ett lågvattenmärke till och med för Aftonbladet. Har dom verkligen inget bättre för sig än att jaga människor som har skrivit på Flashback? Jan Helin börjar bli desperat. Han jagar klick som ingen annan människa i denna värld.

Han kanske tänkte att FB, nästan 1 miljon användare... Sen tänkte han hur många som kommer klicka in på AB för att hålla sig uppdaterad och fick $.$ ögon.

För vi gillar ju ändå inte AB. Varför inte tjäna lite pengar på oss.
Citera
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Helin är sjukt jävla inbilsk och styv i korken i den nu pågående chatten.
Förhoppningsvis kan flashback utvecklas till något positivt menar han. De flesta inser nog hur fb ser ut efter det stöpts om i Helins mall.

Man har vräkt in kommentarer från (fejk)-personer som öser beröm över Aftonbladets drev. Detta börjar bli mer galet än man kunde ana. Dra åt helvete Aftonbladet, AFA, Researchgrupp, EXPO, Helin, Aschberg och alla era lakejer.
Ja jag läste det. Nu ska han läxa och uppfostra flashback till att bli som övrig media. Fyfan vad de är vidriga. Det kom även fram att de ska förstöra fler liv de kommande dagarna för att de inte tycker som man ska i Sverige enligt pissmedias mall. Det här kan sluta i anarki. De personer som som den ljusskygga flashbackaren föraktat i flera år är nu direkt ansvariga till att krossa personens hela liv. En bättre grogrund för brutal hämnd kan inte finnas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Svenska skräpjournalister: Ni skulle gå att skriva in i vilken dystopi som helst.
Detta är inte skräpjournalistik utan kvalitetsjournalistik som visar hur många hycklare och fegisar Sverige består av.
För nästan ingen av dessa som skrivit på FB och outats har vågat stå för sina åsikter IRL.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
En liten poäng bara, man "kränker" inte någon, det är den utsatta som väljer att känna sig kränkt. Till exempel kan du säga i stort sett vad du vill till mig utan att jag känner mig kränkt men att det kan räcka att använda "hon" istället för "hen" när du pratar med en queerfeminist för att hon/han skall känna sig kränkt.

Det finns liksom ingen objektiv linje att gå över, man kan bli kränkt av i stort sett vad som helst idag. Därför kan man inte heller prata om att man kränker någon.

Okej, lämna ordet kränka, låt oss säga förolämpa istället. Det finns det en definition på och är dessutom ett lagbrott så det blir kanske enklare så
Citera
Medlem
Citat:

Varför vågar inte du stå för dina åsikter? Jämlikhet, mänskliga rättigheter m.m. är radikala ämnen i mitt umgänge. Langa hit dina uppgifter och stå upp för dina åsikter!
Citera
Bannlyst
Citat:

Vad heter du? Var bor du? Du har väl inget att dölja?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Förstår inte varför vissa tycker det är så viktigt att inte få diskutera anonymt.

Om jag tex misstänker att jag råkat ut för en könssjukdom så har jag ingen lust att diskutera ev symptom och åtgärder under mitt eget namn.

Inte lust att det basuneras ut i media heller efter att du besökt läkare, antar jag, men i dagens samhälle förefaller det okej för Aftonbladet att t.ex. köpa ett hackat register från sjukvården och hänga ut makthavare som fått behandling mot t.ex. klamydia.
Citera
Medlem
jokalishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Jättebra initiativ av Aftonbladet.
För nu sitter ju majoriteten av Sveriges FB - rasister och flämtar efter andan.
Verkligheten överträffar dikten. Gång på gång.

Dom ska bara publicera offentliga personer, och har du något innanför pannbenet så förstår du att majoriteten av "FB-rasister" inte alls flämtar efter andan.
Citera
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Givvvee
Hahaha....jämför du på fullaste allvar Sverige med diktaturer?

I detta avseende ja.

Grundläggande för en demokrati är rätten till yttrandefrihet, rätten att slippa registreras för sina åsikter och rätten att slippa straffas för sina åsikter.

I Sverige saknar vi full yttrandefrihet, man registreras om man har fel åsikter och man straffas om man har fel åsikter.

Så Sverige är ingen äkta demokrati. Vi är kanske ingen hårdför diktatur som de nämnda länderna, men vi är dock ingen fullt fungerande demokrati heller. I en äkta demokrati så hade Researchgruppens medlemmar åtalats i domstol, som skedde med motsvarande grupp i Danmark, och media hade vägrat att befatta sig med en extremistgrupps olagligt insamlade åsiktsregister. Istället så skulle media ha skrivit om det olämpliga i att brottsdömda vänsterextremister har ett åsiktsregister över oliktänkande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in