• 33 939 online
  • 1 179 558 medlemmar
  • 60 910 171 inlägg
  • 4
  • 5
2013-11-28, 11:14
Medlem
Stone..s avatar
Tror inte heller att det är den nya RC-Benson, om man ska gå efter vad som står på hemsidan.
För om man ska göra det, så skulle det inte och lägga någon/några orders på flubron än.

Så får hoppas på att det är någon helt ny på RC marknaden.
2013-12-02, 18:35
Medlem
Greenballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Om man vill undvika att bli blåst (eller åtminstone inte förlora stora summor) så se till att du har två kontot. Ett lönekonto/kortkonto där pengarna kommer in och du aldrig har mer än du behöver den månaden. Resten av pengarna stoppar du in på ett sparkonto som är frikopplat från ditt kortkonto. På så vis kommer du aldrig att förlora rubbet, utan har helgarderat dig på ett ganska enkelt sätt. Eftersom det andra kontot inte är ett kortkonto så lär det inte heller kosta mer än en spottstyver.

använder typ det systemet fast jag har kortet låst och sällan mer än 600kr åt gången på kort kontot. flyttar över pengar om det behövs med mobilen.
2015-02-10, 15:18
Medlem
Skunkskunk
Citat:
Den fetaste RC-benson just nu måste vara rohypnolanalogen Nifoxipam. Tycker den är bättrre än många "vanliga" benso och det är ju stor prisskillnad också. Sen har de precis fått in flubromazolam 0.25mg men de har jag inte testat. Har dock testat från annat håll på 1.25mg och jag måste säga att Nifoxipamen är absolut bäst!
  • 4
  • 5