Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-10, 08:45
  #133
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veyloon
På med foliehatten, men jag kommer då inte klicka på nån jävla länk
Man behöver inte ursäkta sig för alternativ huvudbonad om man har för avsikt att inte bidra till propaganda.
Citera
2015-02-10, 08:47
  #134
Avstängd
Blazrrbozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galvestonen
HAHAHAHAHA ja, trodde först det var Eurocop som ringde.

Tack, nu satte jag vatten i halsen. Fyfan.

Åsiktspolisen slår till igen.
Citera
2015-02-10, 09:27
  #135
Medlem
FelixSotizs avatar
Kommer ihåg att brorsan Robert jagade någon förståndshandikappad grabb i något program för några år sen som senare tog livet av sig. Försöker Richard bräcka detta eller vad är det frågan om?
Citera
2015-02-10, 09:57
  #136
Medlem
9797s avatar
Han säger ju tydligt att "det var någon som påstod att det var du" och att "det står ju lite om Uddevalla och lite ja, lite..."

Har har väl fiskat runt lite och på något sätt fått ditt namn av någon som antingen ogillar dig eller ser det som festligt skämt. Och sedan råkade väl namnet han fick ha någon koppling till Uddevalla vilket också den där Licki tydligen skrivit något om tidigare.

Soppa på spik.
Citera
2015-02-10, 09:58
  #137
Medlem
Repatrierings avatar
Det är synd att säga att Richard gör bra reklam för sig själv gentemot sin arbetsgivare eller övriga journalister. Grötigt, osammanhängande svammel utan underbyggnad. En journalist med den lönen borde man kunna kräva mer av än inkonsekvent fragmentariskt instabilt dravel.

Jan Helin "hoppas kunna starta en diskussion om gränser". Vart ska diskussionen ske? Aftonbladets kommentarsfält är inte tillgängliga för diskussion. Man raljerar vidare över Flashbacks annonser samtidigt som Aftonbladets egen sida är så gott som oläslig på grund av att den är fullkomligt nerkladdad med odiösa annonser och pop-ups.
Citera
2015-02-10, 11:45
  #138
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Sambo: Va.. vem.. ringer du från nåt företag eller?
R*chard: Öhnej nej, nej nej.. nej


Aftonbladet är alltså inte ett företag, eller så drar de sig inte för att ljuga.


Aftonbladet är i högsta grad ett företag han är som alla murvlar oärlig, vidrig och beredda att gå över lik för en bra nyhet. Skända oskyldiga hör till de vardagliga aktiviteterna.

Men jag är ändå förundra över att TS hade sådan tålamod och snackade så länge med puckot, det lät nästan servilt. Rickard måste omgående ha förstått att han huggit i sten.
Citera
2015-02-10, 13:13
  #139
Medlem
Vet inte om nån har postat detta men länk till "Licki":https://www.flashback.org/find_threa...?userid=310996

Varför vill de få tag på Licki?
__________________
Senast redigerad av monsterskink 2015-02-10 kl. 13:15. Anledning: Ändrade från "vill folk" till "vill de".
Citera
2015-02-10, 13:29
  #140
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langnasa
varför pratar man öht med dessa? tänker likadant om läkaren, han hade kunnat neka, knappast så att de kan bevisa det på något sätt, det är inte filmupptagningar vi pratar om här.
Precis. Personligen står jag för allt jag har skrivit på Flashback (eller kanske 98% åtminstone ), men om någon ringde mig och sade att de var från AB så hade jag sagt tack och hej, utan vidare. Det är dock lite frestande att få berätta för dessa idioter att vi i Sverige har någonting som kallas yttrande- och åsiktsfrihet, men inte tillräckligt för att jag skulle besvära mig tiden att snacka med dem.
__________________
Senast redigerad av retrospective 2015-02-10 kl. 13:32.
Citera
2015-02-10, 13:38
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterskink
Vet inte om nån har postat detta men länk till "Licki":https://www.flashback.org/find_threa...?userid=310996

Varför vill de få tag på Licki?

De har säkert kopplat "Licki" kontot till något värre konto. Antagligen så har de hittat Email eller Ip. på dessa två konton som är dom samma.
Då är det ju smart att börja med att fråga om han är "Licki" och inte "Dödsknarkarnazisten" som dom egentligen vill åt.
Citera
2015-02-10, 15:02
  #142
Medlem
bullet^s avatar
Det har varit en del vindbyar kring flashback och hur journalister får tag i användaruppgifter som leder till avslöjanden av folk bakom pseoudonymer...
jag finner flashbacks högre instans mycket suspekt, läckor högt uppifrån flashbacks ledning kanske :/
Citera
2015-02-10, 15:11
  #143
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Finns tråden kvar ang självmordet? Om inte hur vet R.A vem som skrivit vad i tråden? Den finns inte kvar när man klickar in sig på "Licki" poster...
Citera
2015-02-10, 15:15
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonyma-Klubben
Hoppas Richard Aschberg ringer upp till mig så att jag äntligen kan få så till svars för min enorma penis. Jag har gått och burit på denna mörka hemlighet länge nu...

PS: Fan vad smart han är. Han står inte skriven på postbox, likt Robert, och går att hitta enkelt på Ratsit. När ska vi gissa på att han råkar reta upp fel person på Flashback? Tycker för övrigt synd om Richard som desperat letar efter "scoop" då han står i skuggan av brorsan Robert.

Folk dör som flugor i Mellanöstern, kan inte journalister engagera sig i något som är viktigt?

Varför ska dom engagera sig i mellanöstern när du uppenbarligen redan vet hur det ligger till?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback