2015-02-05, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassol
När gjorde du klart fysik 2? Verkar gammalt. Jag blev klar med min fysik 2 kurs för 2 månader sedan. Känner inte igen uppgifterna alls.

Vill du skicka till mig uppdragen i fysik 2 om du har kvar de?
Citera
2015-02-05, 15:40
Medlem
Hej någon som har gjort Np i Engelska 5 nyligen?

Vilka huvudämne fanns där och välja på?

tacksam för information..
Citera
2015-02-05, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doggelito78
Vill du skicka till mig uppdragen i fysik 2 om du har kvar de?

Sorry. Kommer inte in på skiten. Eftersom kursen är avslutad.. Och jag gjorde dem direkt på sidan.
Men det kanske är samma som lades upp. Men har inget minne av dom!!
Men det var lätta uppgifter så oroa dig inte...
Citera
2015-02-05, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruffsiga-Tuffsan
Hej alla. Jag undrar om någon här har uppdragen till spanska 3, matematik 1c (eller om ni inte har dem så skulle jag vilja ha uppdragen till matematik 1b), och religion 1.

Skulle verkligen uppskata att få uppdragen så att jag kan titta på dem redan nu. Vill alltså inte ha svaren till uppdragen utan bara frågorna

Om ni har något/alla av uppdragen så snälla skicka dem, antingen via pm, men allra helst här i tråden för det finns säkert andra som skulle kunna ha nytta av dem förutom jag.

Tack på förhand och lycka till med studierna.

BUMP

Har fått tag på religion 1 uppdragen men skulle vara tacksam om någon har uppdragen för spanskan och matematiken.
Citera
2015-02-05, 23:15
Medlem
Citat:
När gjorde du klart fysik 2? Verkar gammalt. Jag blev klar med min fysik 2 kurs för 2 månader sedan. Känner inte igen uppgifterna alls.
Jag gjorde klart i december, cirka två månader sen.
Citera
2015-02-06, 13:17
Medlem
Ingen som har gjort Np i Engelska 5??
Citera
2015-02-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ingen som har gjort Np i Engelska 5??

Någon på detta forum måste ha gjort Np I Engelska och kan vara snäll och hjälpa mig!!
Citera
2015-02-08, 18:53
Medlem
Någon som nyligen slutfört Fysik 2 och som har uppdragen med svar kvar, PMa mig gärna.. mvh
Citera
2015-02-08, 19:32
Medlem
Citat:
Någon på detta forum måste ha gjort Np I Engelska och kan vara snäll och hjälpa mig!!

har inte gjort det själv men har en kompis som gjorde den förregår. Han säger att dom bara kollar så du kan prata engelska helt enkelt och föra en dialog som du skulle göra på svenska språket ungefär.. Så oroa dig inte.
Citera
2015-02-09, 12:12
Medlem
hejsan!
Ska nu läsa upp 300poäng på distans och sist jag läste så gjorde jag klart alla uppgifter förutom muntliga på 2 kurser, någon som vet om dom uppgifterna ligger kvar så jag kan se dom nu när jag ska börja läsa eller kommer jag få göra om hela kurserna? vore ju skönt om allt låg kvar så man kunde gå igenom sen bara köra på de muntliga.

Studievägledaren man har är sjukt seg på att ta reda på saker.
Citera
2015-02-09, 13:26
Medlem
Tiggeroos avatar
Någon som har läst Matematik 3b? Ska börja nu i mars nämligen, men är livrädd - har inte pluggat matte på tre år, tänk om man har glömt bort allt Läste Matematik C (som det hette då) på gymnasiet men fick IG av olika anledningar, så jag vet på ett ungefär vad det handlar om. Är det i princip exakt likadant som Matte C (inklusive NP) eller? Har aldrig pluggat på Hermods förut.
Citera
2015-02-10, 00:40
Medlem
Citat:
har inte gjort det själv men har en kompis som gjorde den förregår. Han säger att dom bara kollar så du kan prata engelska helt enkelt och föra en dialog som du skulle göra på svenska språket ungefär.. Så oroa dig inte.
Tack Gassol. Kan du ta reda på vad som kommer på skriv delen. Vad är huvud ämnet? Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in