Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-09, 23:00
  #61
Medlem
senapslamms avatar
Robban detta är till dej:

"Je suis Banquier Aschberg"
Citera
2015-02-09, 23:03
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jahajaduja
Sjukt.. men du vad heter Appen din tjej har? Mvh

Samtalsinspelning - ACR till android. Men kvalitén blev ju sådär uppenbarligen.

Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Varfor koper folk TS' story rakt av? Jag fick intrycket av att han AR Licki men korde den klassiska "nej jag har ingen aning om vad du pratar om."

Du får givetvis tro vad du vill. Och jag kommer ju självfallet inte försöka motbevisa dig. Men om vi vänder på det, vad skulle jag, om jag var Licki tjäna på att starta denna tråden? E-penis på ett "anonymt" forum?. Nä jag vill bara veta varför det ringer journalister till min flickvän och ber att få prata med mig.

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Ok, vi antar att du faktiskt är Licki, personligen tror jag det inte.

Men, OM nu s är fallet. Du skrev hemska saker, för 4 år sedan..Är det allt som de har om dig?


Missförstå mig rätt här, det är hemsk att de spårat dig i sådana fall. Du borde vara mer försiktig med vad du skriver osv. Men fan, är det allt de kan hitta?


Som sagt, jag tror inte du är Licki, kanske är jag överparanoid. Men det är jag

Det är ju helt enkelt deras leverne. Jag kommer inte ihåg rubrikerna när detta hände, minns bara att folk pratade om händelsen.

Licki's sista inlägg är väl egentligen det enda riktigt opassande inlägget han någonsin skrev. Och han verkar ju ha insett det själv efter att stackars LurifaxFlux faktiskt begick självmord, då han (Licki) slutade nyttja kontot.

Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Även jag är intresserad av detta.

Se ovan.
Citera
2015-02-09, 23:03
  #63
Medlem
Generators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Varfor koper folk TS' story rakt av? Jag fick intrycket av att han AR Licki men korde den klassiska "nej jag har ingen aning om vad du pratar om."

Om TS hade varit Licki så hade han nog INTE skrivit en tråd om det för att bevisa motsatsen (för vilka och varför - det finns ju inga bevis?) - utan låtit det hela somna av sig självt.
Men jag förstår ditt resonemang.
Citera
2015-02-09, 23:05
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generator
Om TS hade varit Licki så hade han nog INTE skrivit en tråd om det för att bevisa motsatsen (för vilka och varför - det finns ju inga bevis?) - utan låtit det hela somna av sig självt.
Men jag förstår ditt resonemang.

Precis min mening, måste medge att det var lite roligt att det blev lite uppståndelse över tråden.
Dock tror jag att den enda personen som kan svara på hur dom fiskade fram mitt namn av alla är R*chard själv. Tyvärr.
Citera
2015-02-09, 23:07
  #65
Medlem
Orly? Yarly!s avatar
Rent spontant så säger han ju till tjejen som svarar att han inte ringer från ett företag. Alltså ljuger han, kan du inte anmäla honom på något sätt?
Citera
2015-02-09, 23:09
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteLicki
Jag vill bara veta vart Richard fick mitt namn ifrån.


Om jag får gissa så har dom fått tag på en gammal databas (kanske 4 år gammal) med alla användares mailadresser kopplade till deras flashback konto.

Så säg att licki har mailadressen örjanörjanssson64@~ och dom vet vilken stad han bor i då ringer dom alla som heter så i den staden. Förmodligen fanns det då 2-3st som stämde in på namnet så då ringde dom dig först och förmodligen den andre killen efteråt. Många som använder sin personliga mailadress till alla sina konton.
Citera
2015-02-09, 23:10
  #67
Medlem
MadDicks avatar
Vilket nummer ringde han ifrån?
Citera
2015-02-09, 23:14
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallerFootballer
Om jag får gissa så har dom fått tag på en gammal databas (kanske 4 år gammal) med alla användares mailadresser kopplade till deras flashback konto.

Så säg att licki har mailadressen örjanörjanssson64@~ och dom vet vilken stad han bor i då ringer dom alla som heter så i den staden. Förmodligen fanns det då 2-3st som stämde in på namnet så då ringde dom dig först och förmodligen den andre killen efteråt. Många som använder sin personliga mailadress till alla sina konton.

Se mitt tidigare inlägg angående den teorin.
Högst otrolig enligt mig. Om inte allt Licki skrivit om sig själv på flashback är ren lögn.

Citat:
Ursprungligen postat av MadDick
Vilket nummer ringde han ifrån?

Givetvis privat nummer. Tyvärr. Dock ser jag inte hur det är relevant.
Citera
2015-02-09, 23:14
  #69
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Men, OM nu s är fallet. Du skrev hemska saker, för 4 år sedan..Är det allt som de har om dig?
Det handlar ju om den där självmordstråden, som faktiskt uppmärksammades i media. Om tant Agda läser om den nu igen så kanske hon blir påmind om att Flashback är ondskans näste. Det är väl därför de försöker få in den tråden i folks medvetande igen, när ju de "rasistiska" citaten från läkaren inte var särskilt hemska.
Citera
2015-02-09, 23:18
  #70
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteLicki



Givetvis privat nummer. Tyvärr. Dock ser jag inte hur det är relevant.


Jo för jag tänkte ringa upp honom och anklaga honom för att vara Licki, fråga honom varför han skrev så i självmordstråden. osv.

Topic: Är det någon mer som blivit uppringd?
Citera
2015-02-09, 23:18
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tossefar
Vem är Richard Aschberg? Hur är han släkt med Robert Aschberg?

Bror till Robert Aschberg och barnbarn till Stalins lakej och penninghälare Olof Aschberg.
Citera
2015-02-09, 23:19
  #72
Medlem
Vad är syftet med att Richard ringer upp användare personligen? Vad ska allt leda till? Vad är grejen med allt?

Att det ska leda till en anonym intervju med dunjacka med luva på live på aftonbladet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback