Citat:
Så 99,9999999% av alla flashbackanvändare skall vara glada åt att mediamakten har godheten att bara publicera "de mäktiga" med "fel" åsikter? Att människor – efter att Aftonhoran, Excessen och Stasi-RG grundligt har gått igenom ens underklädeslådor, sprättat upp ens brev och avlyssnat ens dagnoksanteckningar – skall vara tacksama för att de blir skonade av dom här organisationerna och undslipper offentli kölhalning? Både du och jag vet att det enda skälet till att dom inte publicerar vanliga sunkjobbande medborgares "hatinlägg" är för att det dels skulle kunna slå fel rent pr-mässigt (det kommer det göra ändå) och dels för att de inte behöver göra det då skrämseleffekten ändå fungerar.
Har sett dina inlägg innan här på Flashback och att du på något sätt skulle vara missnöjd med Aftonhorans beteende är naturligtvis struntprat, och ditt agerande här i tråden andas snarare PR-mässig damage control för något som är ett riktigt jävla sjukt övertramp av media, vilket är uppenbart för varje sansad individ, oavsett politisk åskådning.
Förstått?
Har sett dina inlägg innan här på Flashback och att du på något sätt skulle vara missnöjd med Aftonhorans beteende är naturligtvis struntprat, och ditt agerande här i tråden andas snarare PR-mässig damage control för något som är ett riktigt jävla sjukt övertramp av media, vilket är uppenbart för varje sansad individ, oavsett politisk åskådning.
Förstått?
Det är ju medias jävla uppgift att gå igenom politikers "underklädeslåda" Hur skulle tidningar annars kunna hitta spioner, skattefifflare och annat pack som jobbade för sverige och lämnade uppgifter till soviet. Vilken jävla åsikt de än har.
Nu är expressen och aftonbladet öppet anti-rasistiska tidningar. Att då tacka nej till ett scoop där dom kan sätta dit politiker och andra i makt position med uppenbar rasism vore ju bara dumt.
Att du, jag och alla på Flashback tycker det är förkastligt beror ju på att vi inte har samma politiska åsikt som AB EXP etc.
Vi kanske inte ska vara glada, men vi ska heller inte bli förvånade att en journalist från en vänstertidning faktist gör sitt jobb. Jag tror int att de flesta inkl mig grät när Sahlin snattade, eller när Ebbe torskade med skägget i brevlådan. Men det är deras jävla jobb hur du än ser på det.
Kom ut ur bubblan i några sekunder, ta ett djupt andetag och gå in i den igen..
Världen snurrar inte kring din sida av rätt..

.