Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-07, 00:13
  #1
Medlem
NallePuffs avatar
Har ni några tips, idéer om hur man skulle kunna använda en konsol som gömställe?
Själv har jag en n64 jag funderar på att skruva upp o ta en titt i, kan tänka mig att äldre grejer kan vara bra, vad tror ni om det?
Skriv gärna om ni använder någon konsol på ett liknande sett eller om ni kommer på någonting nu när ni läser detta
Citera
2015-02-07, 00:15
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NallePuff
Har ni några tips, idéer om hur man skulle kunna använda en konsol som gömställe?
Själv har jag en n64 jag funderar på att skruva upp o ta en titt i, kan tänka mig att äldre grejer kan vara bra, vad tror ni om det?
Skriv gärna om ni använder någon konsol på ett liknande sett eller om ni kommer på någonting nu när ni läser detta

Gömmer min porrsamling i en pongkonsol.
Citera
2015-02-07, 00:20
  #3
Medlem
Elementarts avatar
Vad hade du tänkt gömma i konsolen? Det kan finnas utrymme för typ tobak i vissa konsoler, ännu mer om du plockar ut all elektronik som sitter där i. Kolla på nätet på öppnade konsoler så ser du på ett ungefär hur mycket utrymme du får.
Citera
2015-02-07, 01:03
  #4
Medlem
MCVaginas avatar
Har du en stationär dator så är nog det bästa gömstället, mer utrymme än en konsol och oftast lättare att öppna =)
Citera
2015-02-09, 22:17
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NallePuff
Har ni några tips, idéer om hur man skulle kunna använda en konsol som gömställe?
Själv har jag en n64 jag funderar på att skruva upp o ta en titt i, kan tänka mig att äldre grejer kan vara bra, vad tror ni om det?
Skriv gärna om ni använder någon konsol på ett liknande sett eller om ni kommer på någonting nu när ni läser detta

Vad tänker du gömma? Pengar, knark, vapen och liknande är nog dåligt. Handlar det om att gömma dagboken för syrran kan det funka.
Citera
2015-03-06, 14:15
  #6
Medlem
prizs avatar
Blir det inbrott stjäl de nog konsollen
Citera
2015-03-06, 14:24
  #7
Medlem
Jawwas avatar
Har just nu:

1 pipa (i en zipp-påse)
2 snusdosor
3 extasy
Och 3 färdig rullade gösar i mitt datorchassi. Funkar perfekt men alltid lite halv nojjig över att gåsarna ska brinna upp det ända problemet är att det låter så jävla mycket när Man tar Sv chassit.

Mvh
Jawwa
Skrivit via iPad. Sorry för stavfel
Citera
2015-03-15, 16:41
  #8
Medlem
Femdomfjantens avatar
Den första fula Xboxen är väl stor i volym, har själv öppnat en och det gjordes ganska lätt. Ta bara bort gummifötterna och börja skruva, även hårddisken kan plockas bort för mer utrymme. Kondensatorer i maskinen kan dock läcka har jag läst.
__________________
Senast redigerad av Femdomfjanten 2015-03-15 kl. 16:58.
Citera
2015-03-20, 20:58
  #9
Medlem
zodemecus avatar
Vad skulle man vilja gömma i en konsol som man inte kan gömma för t.ex föräldrarna med tejp under sängen t.ex? Folk är märkliga.
Citera
2017-08-05, 11:29
  #10
Avstängd
avcs avatar
Köp en arkadkabinett, kan gömma ett halvt lik därinne

Xbox 360 är annars förjävla krånglig att öppna, titta själv på Youtube eller Ifixit, ganska kassaskåpssäkert om man vill s.a.s
Citera
2017-08-19, 18:12
  #11
Medlem
Gregory.Houses avatar
Vad ska man gömma i den? Polisen kommer beslag ta den om de har en hund med sig.
Citera
2017-09-23, 23:08
  #12
Medlem
ArsenalRamboRamseys avatar
Tänk så tar tjuvarna din konsol som innehåller dina pengar och porrsamling. Så då kan du inte runka eller spendera pengar. Det är en dålig idé. Jag vet för jag har prövat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback