• 35 703 online
  • 1 184 483 medlemmar
  • 61 225 510 inlägg
2015-01-14, 03:30
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Någon som kan bekräfta att de är röda?
Tänkte precis lägga en beställning därifrån på över 3000kr...
Tänkte samtidigt fråga efter några samples på produkter jag är intresserade av...
2015-01-14, 10:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Någon som kan bekräfta att de är röda?
Tänkte precis lägga en beställning därifrån på över 3000kr...
Tänkte samtidigt fråga efter några samples på produkter jag är intresserade av...

Ha Ha, ironisk? Om inte, kolla upp åtminståne om du få svar via mejl, tror inte att de har ens admin, men pengar ta de emot, det kan jag garantera, lycka till

Vänligen,

Aleksandr
2015-01-19, 13:03
Avstängd
Ps
Du får gärna skriva ut i tråden och hälsa att vi (Den Gröna Guiden)är väldigt intresserade av folks erfarenheter ang. den här shoppen och att det går bra att kontakta oss direkt på nya domänen med erfarenheter. Vi har börjat bygga från noll och alla info om olika shoppars beteende är av intresse för oss. Vi jobbar själv med att kolla upp shoppar kontinuerligt men i grund och botten behöver vi höra från er konsumenter också. (Varningens ord till scammers här! Vi avlägsnar inte konkurrenter baserat på ett omdöme! Så försök inte ens. Det är många faktorer som spelar in!)
Hade gjort oss och alla andra en tjänst när vi försöker nysta i den här röran av seriösa och framförallt oseriösa aktörer.

Mvh igen
Crew
DGG
2015-01-31, 04:55
Medlem
Har bett om att få ett sample på deras valium idag. Står visserligen på hemsidan att de inte skickar samples utan att man beställer något, men utifrån vad jag läst i denna tråd vågar man ju knappast göra det. Har iaf lovat dom en gröning om de skickar sample, men det återstår att se.
2015-01-31, 05:09
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Har bett om att få ett sample på deras valium idag. Står visserligen på hemsidan att de inte skickar samples utan att man beställer något, men utifrån vad jag läst i denna tråd vågar man ju knappast göra det. Har iaf lovat dom en gröning om de skickar sample, men det återstår att se.

Tror inte du kommer få nåt sample, men hoppas
2015-01-31, 05:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie

WOW, om du få sample så lägger jag order på minst 5000 kr
2015-02-01, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Tror inte du kommer få nåt sample, men hoppas

Citat:
Ursprungligen postat av Aleksandr
WOW, om du få sample så lägger jag order på minst 5000 kr

Ja, ni har säkert rätt, men var ju värt ett försök iaf.
2015-02-06, 08:03
Avstängd
Ang. Pillermannen.
Hej Alexandr.

Väljer du att citera mig i tråden vill jag vara anonym. men du behöver inte posta mer än att han/dom är röda. Skulle uppskatta det.

Han/dom är jätteröda. Säkerheten är lika med noll och av tråden att döma har det scammats mycket en lång tid. Jag vet detta.
2015-02-06, 16:35
Medlem
Dom asen är tvärröda! Snodde 2000:- av mig för en mån sen ung.

Tur att d finns nåt som heter karma.
2015-02-06, 21:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kenta71
Dom asen är tvärröda! Snodde 2000:- av mig för en mån sen ung.

Tur att d finns nåt som heter karma.

Ja, och hur hittar de karman? De gick med vinst! Om man bara visste vem stod bakom sidan