2015-02-03, 17:45
Medlem
-=Magnus=-s avatar
Frölunda har varit väldigt duktiga på att värva spelare som stått på tröskeln till Tre Kronor men sedan inte alls utvecklat sig särskilt väl. Jag vet inte vad det beror på för samtidigt har många spelare sagt hur bra de trivts i Frölunda / Göteborg. Kanske njuter de för mycket av det högre lönekuvertet och av vad staden har att erbjuda än kämpar på med träningen.

Tycker Frölunda satsat rätt på senare år med ungdomar istället för att värva hem avdankade NHL-återvändare som varit överbetalda och överhypade.
Citera
2015-02-03, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Magnus=-
Frölunda har varit väldigt duktiga på att värva spelare som stått på tröskeln till Tre Kronor men sedan inte alls utvecklat sig särskilt väl. Jag vet inte vad det beror på för samtidigt har många spelare sagt hur bra de trivts i Frölunda / Göteborg. Kanske njuter de för mycket av det högre lönekuvertet och av vad staden har att erbjuda än kämpar på med träningen.

Tycker Frölunda satsat rätt på senare år med ungdomar istället för att värva hem avdankade NHL-återvändare som varit överbetalda och överhypade.
Tycker det är dags att vi slutar antyda att spel i Tre Kronor automatiskt betyder att en spelare är av hög klass.
Citera
2015-02-03, 18:08
Medlem
Giggsys avatar
Läste att Marcus Nilson missar resten av säsongen, bra värvning.
Citera
2015-02-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy

En olycklig skada kan väl ingen förutse.

Ska bli kul nu att se hur alla Luleå supportrar reagerar,dom som kallar allat och alla för köpelag.
Luleå kommer bli alla tiders största köpelag?
Citera
2015-02-03, 18:27
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Förmodligen missar resten av säsongen, "bara" en månad i bästa fall enligt Säcken. Han gjorde knappast någon skada lönemässigt eller på plan, så jag ser inga större problem. Om något stärker de senaste tidens många skador bara Säckens mantra att vi behövde plocka in spelare som Nilson för att bredda och klara den slitna truppen säsongen ut.
Citera
2015-02-03, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Förmodligen missar resten av säsongen, "bara" en månad i bästa fall enligt Säcken. Han gjorde knappast någon skada lönemässigt eller på plan, så jag ser inga större problem. Om något stärker de senaste tidens många skador bara Säckens mantra att vi behövde plocka in spelare som Nilson för att bredda och klara den slitna truppen säsongen ut.
Ineffektivt att han inte tog den där fighten med Forsberg.

När vi ändå är inne på dumheter tycker jag att det är synd att ni inte satsat på att få hem Norman. Han är nyttig men i slutändan rätt onödig i dagens Skellefteå. Kan tänka mig att hade blommat ut i DIF.
Citera
2015-02-03, 22:10
Medlem
Uninteresteds avatar
Johan Ryno stannar i Leksand i 5 år till!!

http://www.leksandsif.se/artikel/63406/
Citera
2015-02-03, 22:17
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Johan Ryno stannar i Leksand i 5 år till!!

http://www.leksandsif.se/artikel/63406/

Vart i helvete kom den ifrån!?
Underbart
Citera
2015-02-03, 22:18
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Vart i helvete kom den ifrån!?
Underbart

Många var tveksamma till Jobs, men han verkar vara ett geni
Citera
2015-02-03, 22:21
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Många var tveksamma till Jobs, men han verkar vara ett geni

Men stackars Kruse lär väl fortfarande ses som en idiot av alla internetriddare. Finns inget han kan göra för att ändra på det. Heja Kruse säger jag
Citera
2015-02-03, 22:21
Medlem
Draedons avatar
Underbart, det där ryktet om Ryno till HV har legat över en som en våt filt....
Citera
2015-02-03, 22:24
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Men stackars Kruse lär väl fortfarande ses som en idiot av alla internetriddare. Finns inget han kan göra för att ändra på det. Heja Kruse säger jag

Ja, jag har svårt att förstå hur sektmedlemmarna kan dyrka Salo så hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in