Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-17, 20:04
  #1
Medlem
Tecknade upp mig på ett baspaket för att få tv till huset. Kopplade nyss in boxen och vi får in alla kanaler, även HD och sportkanaler.
Har de lyckats koda vårt kort fel eller är det bara "prova-på"?
Om det är fel av leverantören, hur länge kan jag njuta av detta gratis innan de vanligtvis upptäcker det?
Citera
2015-01-17, 20:15
  #2
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackapa
Tecknade upp mig på ett baspaket för att få tv till huset. Kopplade nyss in boxen och vi får in alla kanaler, även HD och sportkanaler.
Har de lyckats koda vårt kort fel eller är det bara "prova-på"?
Om det är fel av leverantören, hur länge kan jag njuta av detta gratis innan de vanligtvis upptäcker det?

Du kan räkna med en fet räkning från leverantören...

Sannolikt så har du, precis som alla andra, fått möjligheten att titta på samtliga kanaler under en begränsad tid. Det gör att du i lugn och ro hinner bestämma dig för om du vill satsa på några extrakanaler som komplement till basutbudet.

Med andra ord...passa på och njut så länge du kan.
Citera
2015-01-17, 20:15
  #3
Medlem
För mig så har det alltid varit så att första månaden har alla kanaler varit fria att titta på, oavsett vilket abb man tecknat sig för. Sedan när månaden passerat så har enbart de kanaler som ingår i abb man betalat för vara synliga.
Citera
2015-01-17, 20:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwarf98
För mig så har det alltid varit så att första månaden har alla kanaler varit fria att titta på, oavsett vilket abb man tecknat sig för. Sedan när månaden passerat så har enbart de kanaler som ingår i abb man betalat för vara synliga.

Aha, okej. Första gånge vi använder en digital tv-signal. Är novis på området.
Citera
2015-01-21, 15:31
  #5
Medlem
TV-, bild- och mediautrustning --> Streamingtjänster och mediaföretag
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback