• 1
  • 2
2010-03-23, 19:42
Medlem
mthrfckr.s avatar
Ett underforum för just poker-speldagböcker vore på sin plats!
För oss som inte är intresserade vill säga.
2010-03-23, 21:13
Medlem
Lundin89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mthrfckr.
Ett underforum för just poker-speldagböcker vore på sin plats!
För oss som inte är intresserade vill säga.

Absolut inte, det här forumet för speldagböcker funkar alldeles utmärkt. Ifall poker inte passar dig kan du väl sticka till Sharps.
2010-03-23, 21:23
Medlem
mthrfckr.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundin89
Absolut inte, det här forumet för speldagböcker funkar alldeles utmärkt. Ifall poker inte passar dig kan du väl sticka till Sharps.

Men det skulle väl inte innebära någon direkt nackdel för pokerentusiaster? Ett extra klick kanske.

Den enda likhet som råder är att de båda råkar kallas "dagböcker" och jag ser ingen vits med att de finns på samma plats. Vad är problemet med att skapa ordning och reda?
Senast redigerad av mthrfckr. 2010-03-23 kl. 21:28.
2010-05-09, 00:02
Medlem
Pepsthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mthrfckr.
Men det skulle väl inte innebära någon direkt nackdel för pokerentusiaster? Ett extra klick kanske.

Den enda likhet som råder är att de båda råkar kallas "dagböcker" och jag ser ingen vits med att de finns på samma plats. Vad är problemet med att skapa ordning och reda?
Jag läser både poker-och helt vanliga speldagböcker, så själv tycker jag att det är onödigt. Men det krävs att ta sig en funderare och fråga de andra på forumet. Jag tycker att det är en fråga som borde tas upp, så alla kan engagera sig. Men varför tycker du inte om pokertrådarna? Börja spela, du kommer att fastna!
2013-09-29, 01:00
Medlem
Kattpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Se till att det syns tydligt i rubriken vad det är för typ av dagbok.

Hade varit gött om detta kunde följas lite bättre... Fy f*ttan vad trist det är att glida in på i princip alla dagböcker endast för att se vilken sport det främst rör sig om.
2014-12-30, 22:50
Medlem
Kan man ändra sin rubrik på sin spel dagbok
och isåfall hur gör man det?
2015-01-05, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmycliff
Kan man ändra sin rubrik på sin spel dagbok
och isåfall hur gör man det?

Fixat Tack mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback