Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-02, 00:21
  #1
Medlem
Vet inte om detta ligger under rätt ämne då någon brott (antagligen) inte har begåtts.

Hittade nyss denna videon på youtube, uppladdad 31/12 där en svensk man berättar varför han måste våldta. https://www.youtube.com/watch?v=ba-H1l-MZQ8#t=93
Får en riktigt creepy vibe av snubben.
__________________
Senast redigerad av blomvattnare 2018-07-02 kl. 20:52.
Citera
2015-01-02, 00:25
  #2
Medlem
ManJuices avatar
Hoppas verkligen att detta är en trollvideo från hans sida, annars ligger han risigt till då Sverige är ett litet land och han säkert blir igenkänd på nolltid.
__________________
Senast redigerad av ManJuice 2015-01-02 kl. 00:33.
Citera
2015-01-02, 00:28
  #3
Medlem
Måste vara en trollvideo, om det inte är din egna film du lagt ut. Om inte så bör denne vara identifierad och oskadliggjord inom kort. Denne karln borde få lite härlig FBkuk penetrerad upp i anushålet.
Citera
2015-01-02, 00:32
  #4
Medlem
M1159s avatar
Han liknar stollen som hade otaliga trådar med olika nick här, där han ville ha sitt utseende bedömt då han inte fick några tjejer.

Blev avstängd åtskilliga gånger.
Citera
2015-01-02, 00:33
  #5
Medlem
Min video är det då inte. Något är ju uppenbart fel på killen, även om han skulle trolla så måste ju vänner/familj få nyss om filmen om den skulle få viral spridning. För mig känns det som en video som läggs upp före ett våldsdåd samt/eller självmord. Vi får hoppas på enbart det sistnämnda.
Citera
2015-01-02, 00:38
  #6
Medlem
hilfepilfes avatar
Är inte det där Simon ? Känner igen honom från ett community.
Citera
2015-01-02, 00:38
  #7
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plaskfittan
Min video är det då inte. Något är ju uppenbart fel på killen, även om han skulle trolla så måste ju vänner/familj få nyss om filmen om den skulle få viral spridning. För mig känns det som en video som läggs upp före ett våldsdåd samt/eller självmord. Vi får hoppas på enbart det sistnämnda.

Är det puckot jag misstänker så har han en 9 på galenskalan 1-10 han är helt enkelt helsjuk och borde sitta inspärrad innan något händer.
Citera
2015-01-02, 00:38
  #8
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plaskfittan
Min video är det då inte. Något är ju uppenbart fel på killen, även om han skulle trolla så måste ju vänner/familj få nyss om filmen om den skulle få viral spridning. För mig känns det som en video som läggs upp före ett våldsdåd samt/eller självmord. Vi får hoppas på enbart det sistnämnda.
Tror också att han begick självmord här om dagarna eller strax efter nyårsafton. Det känns mer som det här är ett klipp man först lägger upp när man inte har något att förlora.
Citera
2015-01-02, 00:40
  #9
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Tror också att han begick självmord här om dagarna eller strax efter nyårsafton. Det känns mer som det här är ett klipp man först lägger upp när man inte har något att förlora.

Om det vore så får alla glädja sig då det blev stora besparingar för samhället.
Citera
2015-01-02, 00:43
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Om det vore så får alla glädja sig då det blev stora besparingar för samhället.

Om han verkligen har dessa åsikter, då förtjänar han fan döden. Att ens skämta om sånt här får mig att må illa.
Citera
2015-01-02, 00:49
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Tror också att han begick självmord här om dagarna eller strax efter nyårsafton. Det känns mer som det här är ett klipp man först lägger upp när man inte har något att förlora.

Han skrev "aha vad många som dislikar då. Detta är min åsikt inget som ni andra är tvungna till att följa."

I kommentarerna för två timmar sen, så än är han i livet. 
Citera
2015-01-02, 00:52
  #12
Medlem
Han har även Elliot Rodger som profilbild på Youtube, han som sköt ihjäl sen personen i santa barbara och sedan tog sitt eget liv, kan killen vara kapabel till att göra något liknande?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback