• 41 736 online
  • 1 134 974 medlemmar
  • 58 837 774 inlägg
  • 2
  • 3
2014-12-15, 16:16
Medlem
Blastins avatar
Flera PM's om misstankar på denna.

Citat:
tja kan du skriva i tråden http://Easyweed.co.nr

Väntat nu 4 dagar, inte fått någonting..... Samtidigt som 2 andra vendors har levererat under dessa dagarna..

Ha d

Skulle vänta med beställningar tills folk fått sina varor.
2014-12-17, 03:07
Medlem
KurtAktsams avatar
Är det någon som fått sin order och kan uttala sig om kvalité?
2014-12-17, 15:06
Medlem
KurtAktsams avatar
Dubbelpost
2014-12-17, 15:07
Medlem
KurtAktsams avatar
Har fått två PM som är relevanta till ämnet:

Citat:
tjaa du undra om easyweed
tjaa joo jag beställde i lördags och skulle fått i går tisdag men inget då och inget idag heller så tokröda för mej då dom bara skyller på julposten, medans andra brev kommer fram från andra håll

Citat:
Användare vanillatrillaa
tja, lust att posta åt mig i tråden. http://Easyweed.co.nr - Erfarenheter

du kan nämna mitt namn!

Har väntat i över 1 vecka nu på min beställning. Och inte fått något i lådan, tvärröda enligt mig
2014-12-17, 17:10
Medlem
Blastins avatar
Blivit bombad med PM's från folk som inte fått . Denna är så röd det bara går atm. I min mailkontakt med easyweed fortsätter dem vara trevliga och skyller på julposten men tills någon fått sitt så beställ inte från denna!

Citat:
Tjena, vet inte om mitt meddelande kom fram, men skickar igen ifall att,

Tjena blastin, kan själv inte posta i easyweed tråden. Skulle du kunna hjälpa mig?

Beställ INTE ifrån easyweed. Jag överförde 1200:- till deras bank Nordea, ifrån min bank Swedbank. Vet att det kan ta en bankdag innan pengarna är överförda. Nu har det tagit 2 hela bankdagar och ville kontakta dom igen så att pengarna hade kommit in. Till svar får jag att inga pengar har dykt upp och att dom misstänker att jag förfalskat kvittens/kvitto som jag skickade med i mailet på överföringen. RÖDAR dom rejält då jag verkligen INTE har förfalskat något och pengarna är insatta på deras konto.*Blir så jävla förbannat/ledsen när någon försöker lura mig och när jag VET att jag gjort rätt för mig. Ska kontakta dom igen imorgon och jag hoppas innerligt att dom fått in pengarna.

Återkommer till er läsare när jag fått reda på vad som kommer hända.

Med vänliga hälsningar
2014-12-19, 01:51
Medlem
KurtAktsams avatar
Jag håller med ovanstående talare, han är röd.

Vi har talats vid på mailen och när jag till slut kom med sakliga argument slutade pojken svara. Så beställ inget från denna shop.
2015-01-01, 07:58
Medlem
Strongmanx2s avatar
röd
  • 2
  • 3