Citat:
Ursprungligen postat av
Elashback
Du borde skämmas för din mentala förvirring och ditt svammel.
Mångkulturen bidrar till största del med brott, integrationskostnader som aldrig tar slut då 9 av 10 negrer aldrig integrerar sig och araber skattefifflar och assitansfuskar.
Mångkultur är instabilt. Assimilera eller far ut ur landet med huvudet
Vad var det du inte fattade, särklassbarn? Samerna kom hit norrifrån efter svenskarnas förfäder.
Att fiffla är ett brott oavsett om du är neger eller vit. Har inget med mångkultur att göra.
Att människor, oavsett varifrån de kommer, vill stoppa in fingrarna i syltburken och sno åt sig, har inget att göra med hudfärg. Det finns överallt.
Integration?
Jag tycker det är DU som har svårt att integrera dig i vårt samhälle. Du står ju hela tiden utanför och gnäller och tjatar om att allt är fel, kvinnor, invandrare, media, politiker, PK-sverige, SVT, homosexuella.
Det där är inte svenskt. Det där låter som en nationalist a la islam.
Det är DU som har svårt att anpassa dig till sveriges humanistiska och solidariska kultur.
Att DU har problem med en neger innebär inte att jag har det. Och inte negern heller. Det är DU som bär omkring på ditt hat. Vi andra jobbar på och jag jobbar med flera negrer som är hur duktiga som helst. En städar i vårt trapphus. Blir rent.
Så förklara konkret vad det är som inte fungerar med mångkulturen när Muhammed tvättar min bil.
När Jose säljer en skjorta till mig?
När Agda får röven torkad av Jaarita.
Vad är det som inte fungerar?
VAd är det som inte fungerar när 85.000 företag har startats av invandrare och700.000 går till jobbet.
Ditt problem är att du bara kan tänka: Ett folk. Ett land. En Kultur. En hudfärg. En. En. en.
Du kan bara se en sak: problem. Men om du tittar till lite högre upp så ser du också hotell, kemtvättar, bilfirmor, taxichaufförer, jurist, advokater. Där ser du judar, muslimer, ateister, buddister, där ser du hårdrockare, samer, raggare, folk som kör bil, mc, bögar.
Det finns olika sätt att leva.
men din hjärna är så programmerad att du bara kan se EN.
Du ser BARA problem och aldrig nånting annat.
Det är ditt problem.
Jag väljer hur jag vill se på en neger. Antingen som en parasit eller en som faktiskt kan bidra.
Mångkulturen har gjort Sverige till ett av världens rikaste länder.
Problemet är att du inte känner av det. Du lever i din tristess. Du känner inte av rikedomarna som strömmar in till Sverige.
Nä, varför inte det?
Varför får du inte ta del av detta?
Jo, för att fördelningen av intäkterna inte sipprar neråt till fattiga dig.
Då måste du hitta en orsak till detta. Och där står blatten, negern och så, lämpligt.
Sen säger SD, det är negerns fel att ditt liv är skit.
- Är det negerns fel?
- Ja, för han våldtar.
- Han där...
- Nä inte just han, men nån annan.
- Jaha... jamen då måste det ju vara sant.
- Ja, det är det. Rösta på oss så kommer vi lösa ditt liv.
Sen röstar SD 9 av 10 med moderaterna som sett till att ditt liv ser så risigt ut.
Människor som har det bra behöver inte ha nån att skylla på.
SD underbygger ditt förakt mot oliktänkare.
Och det är det som är problemet med SD och Björn Söder.
De kan bara tänka:
En, en en en en en....
Men världen ser inte ut som Björn Söder.
Så skäms att börja peka ut mina vänner som roten till det onda.
Ett samhälle är större än nåns hudfärg eller bakgrund.
Rasism bygger inga företag.