10 806 besökare online
949 724 medlemmar • 49 538 704 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Sport & träning Kampsport
Svara på ämne
Ämnesverktyg
newnorthstar
Medlem
newnorthstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normgivaren 
Här kan ni se Fitch vs Palhares. https://www.youtube.com/watch?v=ADhiWUjNiEA

Aj!
Någon som vet om Fitch knä skadades allvarligt eller inte?

mma
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profax 
Föga förvånande så vinner Palhares på benlås igen. Dessutom är han lite sen med att släppa också.

1.01 i odds typ

Normgivaren
Medlem
Normgivarens avatar
Alan Belcher växer i mina ögon för varje match Palhares går. He went toe to toe with Palhares, som någon skrev på Youtube.

Tycker förövrigt inte att han hållit sina subs för länge i sina två senaste matcher. Men han släpper ju knappast för tidigt, om man säger så.

mma
Medlem
mmas avatar
Citat:
Alan Belcher växer i mina ögon för varje match Palhares går. He went toe to toe with Palhares, som någon skrev på Youtube.

Det var faktiskt en helt surrealistisk syn, när han gång på gång sätter sig i den sitsen, kändes som tidernas sämsta game plan. Men det funkade ju, konstigt nog =)

Ivey
Medlem
Citat:

Tycker förövrigt inte att han hållit sina subs för länge i sina två senaste matcher. Men han släpper ju knappast för tidigt, om man säger så.
Palhares hade uppenbarligen inte mycket att hämta i mellanvikt men i WW är han en helt annan fighter och verkar kunna besegra i stort vem som helst.

Svara på ämne
Svara Topp Dela