Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-10, 09:27
  #37
Medlem
Kaustis avatar
Kan nån ge en sammanfattning av bevisen som finns mot läkaren? Vägrar ge mig in i nån slags hetsjakt utan att ha sett vilka bevis som finns först. Bilder? Kvitton? Fler recensioner på andra sidor än Flashback?
Citera
2014-12-10, 09:28
  #38
Medlem
tordnapps avatar
Bra med en varning för Geza Madar som misslyckas med hårtransplantation, ger inte mer hår. Är han doktor i att transplantera hår? Eller vilken doktorstitel har han, misslyckad hårtransplantation är farligt, hög hälsorisk.
Citera
2014-12-10, 09:32
  #39
Medlem
Märkligt nog har denne doktor fått okej betyg på doktorsguiden 4/7. Betygsatt sig själv? http://www.doktorsguiden.se/lakare/madar-geza
Citera
2014-12-10, 09:44
  #40
Medlem
Justitia ler i sin himmel?

Det mest etiska är naturligtvis att sökresultatet kvarstår.

Hade Dr. madar bemött TS & kompenserat för misstagen hade den här händelsen aldrig nått dessa proportioner. Man kan inte annat än le åt hans patetiska försök att få bort tråden. Varför inte bara visa lite empati och förståelse Geza? Det brukar liksom löna sig. Den här mannen verkar inte ha någon karaktär.
Citera
2014-12-10, 09:58
  #41
Medlem
ArnoldStrutss avatar
Barba Streisand-effekten bör man känna till innan man gör såna här allvarliga misstag i livet.
Citera
2014-12-10, 09:58
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Kan nån ge en sammanfattning av bevisen som finns mot läkaren? Vägrar ge mig in i nån slags hetsjakt utan att ha sett vilka bevis som finns först. Bilder? Kvitton? Fler recensioner på andra sidor än Flashback?

Vad sägs om att läsa den andra tråden där det även finns bilder?
Den här tråden diskuterar google, resten får du lista ut själv.
Citera
2014-12-10, 10:03
  #43
Medlem
Psykosams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym02
Hej, det är min tråd de refererar till. Jag är den drabbade patienten.

Mina kommentar är följande; Jag känner en befrielse och glädje att Dr. Geza Madars "affärer" går så dåligt tack vare min berättelse att han tar till juridisk hjälp att försöka få bort min tråd. Detta måste skadat hans rykte genom att ta upp sanningen om den läkarvård han bedriver.

Om ni går in och läser min berättelse i tråden; (FB) VARNING för Genuine Hair Clinic i Malmö (Obs måste läsas)
Kan ni läsa er till att min tråd skapades för att varna andra personer att inte genomföra sin hårtransplantation på denna klinik. För mig har det varit ett rent helvete. Och jag har fortfarande inte hört ett ena ord från kliniken. Och en kompensation har aldrig kommit på tal.

Det som däremot glädjer mig något oerhört är att jag tydligen räddat många killar och tjejers liv då de valt annan klinik efter de läst min berättelse.

Om du är smart ber du doktor Reza om 100 000 kr för att ta bort tråden. Detta komemr han gå med på för han fattar inget om flashback. Sedan när du fått dina 100 000 så säger du bara att du försökte ta bort den men flashback tar ej bort trådar. Sedan drar du till Turkiet och gör en riktig transplantation och ligg på beachen. Köp några horor om du mellanlandar i Amsterdam också som plåster på såren.
Citera
2014-12-10, 10:04
  #44
Medlem
videosvars avatar
Man kan ju lugnt säga att det blev ännu värre nu när flashback-jägarna snokat reda på vilken tråd det var och att denna hamnar högst upp på heta ämnen.
I fortsättningen kommer nog affärerna gå sämre.
Citera
2014-12-10, 10:50
  #45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av saso
Dr Geza Madar har lurat många stackare

Många identitetssvaga stackare som har svårt att acceptera dom fysiska förutsättningar dom har givits, ja...
Citera
2014-12-10, 10:53
  #46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym02
Hej, det är min tråd de refererar till. Jag är den drabbade patienten.

Gud vad jag tycker synd om dig....

Mina kommentar är följande; Jag känner en befrielse och glädje att Dr. Geza Madars "affärer" går så dåligt tack vare min berättelse att han tar till juridisk hjälp att försöka få bort min tråd. Detta måste skadat hans rykte genom att ta upp sanningen om den läkarvård han bedriver.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym02
Det som däremot glädjer mig något oerhört är att jag tydligen räddat många killar och tjejers liv då de valt annan klinik efter de läst min berättelse.

Jaja...intala dig det du. Om det nu så bara är 2 personers liv du har räddat, och dom håller med dig om det, så bör väl deras liv vara värt 30k kr/skalle!?

Kan inte lärdomen av det här vara att varken intelligens eller självförtroende går att köpa för pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym02
De med pengar kan troligen köpa sig fria.

Det kan dom ju inte. Du har ju just bevisat att dom inte kunde det. Du har lagt 60.000 på en hårtransplantation, så du har pengar, och det gav dig inte ett jävla skit.

Citat:
Ursprungligen postat av Aurora
Just det var ju en av Internets styrkor, blufföretag? Max en kund sedan sprids det och ingen handlar. Internet som bäst är demokrati på gräsrotsnivå.

What? Det har aldrig funnits fler och fler framgångsrika blufföretag än idag.
__________________
Senast redigerad av AndersJoh 2014-12-10 kl. 10:57.
Citera
2014-12-10, 10:58
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Trådar i PK indexeras ej eftersom man måste vara inloggad för att ha tillgång till PK och GoogleBot är inte medlem på Flashback.

I värsta fall kommer tråden enbart att låsas, den har redan haft diskussioner som varit ontopic så därför slänger man inte en tråd.

Så länge tråden inte bryter mot svensk lag så får den var kvar på Flashback, Google kan dock ha en helt annan syn på saken då det nya EU-direktivet låter privatpersoner ta bort sina personuppgifter från Googles sökresultat(läkaren eller företaget bör inte betraktas som en privatperson i detta fall).
en rasistisk kommentar (mot läkaren, som det nämns i artikeln) kan bryta mot lagen om hets mot folkgrupp, dessutom med tanke på att kommentaren lägger på flashbacks server, kan det väl ses som flashbacks ansvar?
är väl ungefär samma sak som en artikel jag läste för några år sen om en bonde som hyrt ut en lada som förråd, den bonde hyrde ut till placerade stöldgods i ladan (utan bondens vetskap) och efter polisrazzian ställdes även bonden inför rätta.
Citera
2014-12-10, 10:59
  #48
Medlem
bergochdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Många identitetssvaga stackare som har svårt att acceptera dom fysiska förutsättningar dom har givits, ja...
Många giriga klåpare som har svårt att acceptera att de inte kommer undan med sina bedrägerier längre. GM fick lära sig det den hårda vägen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback