Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-12-04, 13:29
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baduff
Är på plats i Bangkok nu och siktar på att besöka kontoret imorgon, kan jag förvänta mig superlånga köer eller är det frid och fröjd?

Kan man aldrig veta men räkna med att det lär vara en del folk. Så ha så mycket iordning som du kan.
Gå direkt till den lilla disken som är till höger innanför dörren så kollar de igenom dina papper sen får du en kölapp.

Lycka till!
Avis på att du är i Bangkok är man ju när man sitter hemma i kalla Sverige hemma sen 3 veckor tillbaka och vill bara iväg igen.
Citera
2014-12-05, 01:38
  #26
Medlem
Baduffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ston3d
Kan man aldrig veta men räkna med att det lär vara en del folk. Så ha så mycket iordning som du kan.
Gå direkt till den lilla disken som är till höger innanför dörren så kollar de igenom dina papper sen får du en kölapp.

Lycka till!
Avis på att du är i Bangkok är man ju när man sitter hemma i kalla Sverige hemma sen 3 veckor tillbaka och vill bara iväg igen.

Tack för all hjälp! Jag borde dock ha kollat högtiderna, tro sjutton att man prickar in kungens födelsedag och måste vänta till måndag! Förhoppningsvis går det snabbt då, har 13 dagar kvar till avresa.

Hoppas du överlever vintern!
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2088434

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback