Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-11-04, 16:06
  #61
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Vet inte om det är unikt för iPhone 6 men jag hatar sån där video när mobilen försöker ta bort skakningar.

Det ser helt konstgjort ut när marken "vibrerar".

Också ett enormt röd-stick i iphonefilmen.
Citera
2014-11-18, 22:36
  #62
Medlem
blowns avatar
Nu finns N6 att köpa i svenska Play store – beräknad leveranstid 3-4 veckor. Endast blå 32Gb-version dock, så jag som vill ha en 64Gb vit får vackert vänta.
Citera
2014-12-03, 09:32
  #63
Medlem
Sjokorts avatar
Någon som vet när mobilen kommer? Jag väntar nog till telia får den.
Citera
2014-12-03, 11:05
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjokort
Någon som vet när mobilen kommer? Jag väntar nog till telia får den.

Telia lär få den runt januari/februari 2015.
Citera
2014-12-03, 11:43
  #65
Medlem
MrDepleteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theshawty
Telia lär få den runt januari/februari 2015.

Tror du så sent? De andra operatörerna har väl skickat ut för längesedan då...
Citera
2014-12-03, 13:13
  #66
Medlem
Sjokorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theshawty
Telia lär få den runt januari/februari 2015.

Är inte leverantören angelägen om att få ut den innan jul? Varför tar det så långt tid? Den säljs ju redan i USA.
Citera
2014-12-25, 13:35
  #67
Medlem
Segt med Nexus när man inte får reda på när dem kommer :P slutet på januari/början på februari har många av dem större nätbutikerna sagt.. Trodde den skulle släppas i typ början på november senast :P
Citera
2014-12-25, 13:59
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjokort
Är inte leverantören angelägen om att få ut den innan jul? Varför tar det så långt tid? Den säljs ju redan i USA.

Extrem efterfrågan, begränsad tillgång. USA är prio 1 för Motorola/Google och det är fortfarande extrem efterfrågan där också.
Citera
2015-01-14, 15:23
  #69
Medlem
skvallertackas avatar
Kollegan har den.
Verkar rätt trevlig.
Citera
2015-01-17, 07:53
  #70
Medlem
MrDepleteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Kollegan har den.
Verkar rätt trevlig.

Jag hade hemma den på prov men valde att returnera mitt ex av olika anledningar:

-Skärmen föll mig inte i smaken. Jag gillar inte AMOLED. Tyckte den var väldigt ljussvag.

-Kameran. Riktigt dålig.

-Den var bökig att använda när den låg på en plan yta pga designen på bakstycket.

-Avsaknad av kortplats. Jag underskattade hur skönt det är att få plats med hela mp3-samlingen.

Styrkor:

-Mjukvaran såklart. Otroligt trevlig.

-Telefonen ligger grymt bra i handen för att vara så stor. Mycket pga bakstycket (som ju som sagt har sina svagheter).

-Jäkligt snygg.

-64 gb är ett fall framåt!
Citera
2015-01-18, 21:56
  #71
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDepleted
Jag hade hemma den på prov men valde att returnera mitt ex av olika anledningar:

-Skärmen föll mig inte i smaken. Jag gillar inte AMOLED. Tyckte den var väldigt ljussvag.

-Kameran. Riktigt dålig.

-Den var bökig att använda när den låg på en plan yta pga designen på bakstycket.

-Avsaknad av kortplats. Jag underskattade hur skönt det är att få plats med hela mp3-samlingen.

Styrkor:

-Mjukvaran såklart. Otroligt trevlig.

-Telefonen ligger grymt bra i handen för att vara så stor. Mycket pga bakstycket (som ju som sagt har sina svagheter).

-Jäkligt snygg.

-64 gb är ett fall framåt!

Förlåt, men MP3? Finns det kvar?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback