2014-11-26, 18:55
Medlem
BasseLerghagens avatar
Att de inte berättat anledningen är nog för att det är skämmigt när de är drogrelaterat skulle jag gissa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanbengt
Jannike måste ju vara närmare 50. Låter lika troligt som att Jussi Björling skulle vara hans farfar...

Haha, fast det är hans farfars kusin. Jussi Björling alltså.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellahug94
Förstår inte vad du menar med att han gjorde det för att han ibland behövde göra urinprov, spice syns väl inte i urinprov? Därför många tycker den är så "bra" väl, eller har jag fel?

Finns en spicesticka. Funnits i över 1 halv år på socialen vad jag vet. Förr kunde man röka spice utan att åka dit
Citera
2014-11-26, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obelix2
Hans farsa skrev ju ett långt jävla inlägg om sonens död, så jag skulle inte se det som jobbigt att skriva en kort rad om dödsorsaken om det nu inte var så att han dog av en överdos eller självmord som blir jobbigare att skriva om. Skulle han blivit överkörd eller liknande så är chansen större att dom börjar skriva om trafiksäkerheten. Jag snackar inte alls skit om honom.. Bara nyfiken av dödsorsaken. Men nu skrev ju någon att han rökt en del spice, så end of story.
Artister lever alltid på mytbildningen. Alltid när nån som har ett följe går bort, han må heta michael fucking jackson eller Tristan Björling. Då ska det alltså spekuleras och ingen ska få veta sanningen för då slutar mytbildningen. Det är för att dom ska kunna sälja gamla inspelningar i framtiden. Jag har all respekt för Tristan jag är själv en stor beundrare som du kan se i tråden men jag har inga illusioner han är en stjärna som alla andra. Inte som jag hoppats på att kunna gifta mig med honom även om jag inte direkt tackat nej
Citera
2014-11-26, 18:59
Medlem
miss-meows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellahug94
Förstår inte vad du menar med att han gjorde det för att han ibland behövde göra urinprov, spice syns väl inte i urinprov? Därför många tycker den är så "bra" väl, eller har jag fel?

Av just den anledningen att spice inte syns på urinprov så rökte han det istället för cannabis. Han ville inte bli påkommen med att ta droger igen. Vad fanns det att inte förstå?
Citera
2014-11-26, 19:02
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukfitaan
Artister lever alltid på mytbildningen. Alltid när nån som har ett följe går bort, han må heta michael fucking jackson eller Tristan Björling. Då ska det alltså spekuleras och ingen ska få veta sanningen för då slutar mytbildningen. Det är för att dom ska kunna sälja gamla inspelningar i framtiden. Jag har all respekt för Tristan jag är själv en stor beundrare som du kan se i tråden men jag har inga illusioner han är en stjärna som alla andra. Inte som jag hoppats på att kunna gifta mig med honom även om jag inte direkt tackat nej

Jo mycket möjligt! Skulle det dock inte säljas fler inspelningar om det kom ut att han dog av en spice-överdos? Kvällstidningarna skulle ha mycket att skriva om och han skulle bli allt mer populär, vilket han redan nu har blivit.
Citera
2014-11-26, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-meow
Nu har jag suttit och följt den här tråden hela dagen.

Jag kände Tristan. Vi är i ungefär samma ålder, har gemensamma vänner och är med i gotlandsmusikalkompani båda två.

Dock har du i en annan tråd skrivit att du var "sexuellt intim" med en kändiskille 2007 vilket, om du är i ungefär samma ålder som Tristan, betyder att du var ca 12 år då och killen 28. Nånstans går informationen inte ihop och därför ifrågasätter jag din trovärdighet. Antingen då eller nu.
Senast redigerad av Duckman 2014-11-26 kl. 19:04.
Citera
2014-11-26, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukfitaan

Ännu ett av alla dina hjärndöda inlägg. Hur kan man jämföra Michael Jackson med Tristan Björling? Finns väl inte så värst många inspelningar med den senare som skulle kunna inbringa pengar? Tänk för sjutton!
Citera
2014-11-26, 19:06
Medlem
mingtians avatar
Sorgligt att inte folk kan lägga ihop 1+1.

- Jan Helin investerar i ett stort parti kvalitetsgärs

- Aftonbladet och övrig media börjar rapportera om spice allt mer ofta

- Shit is going down. FS stängs - Jan Helin går bananas - Folk måste sluta röka spice o börja med G

- Nån måste Dö. Nån som betyder något för de som röker spice. En kändis måste dö, men inte någon "betydelsefull" sådan som kan skapa rubriker som horan kan tjäna pengar på.

Resten får ni lista ut själva
Citera
2014-11-26, 19:07
Medlem
miss-meows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duckman
Dock har du i en annan tråd skrivit att du var "sexuellt intim" med en kändiskille 2007 vilket, om du är i ungefär samma ålder som Tristan, betyder att du var ca 12 år då och killen 28. Nånstans går informationen inte ihop och därför ifrågasätter jag din trovärdighet. Antingen då eller nu.

"ungefär i samma ålder" kan ju vara plus minus 5 år, eller hur? Sen kanske denna kändiskille inte hade någon som helst aning om att jag vid den tidpunkten inte fyllt 18 för att jag kanske ljög om min ålder. Ganska vanligt bland kåta tjejer som mig.
Citera
2014-11-26, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Sorgligt att inte folk kan lägga ihop 1+1.

- Jan Helin investerar i ett stort parti kvalitetsgärs

- Aftonbladet och övrig media börjar rapportera om spice allt mer ofta

- Shit is going down. FS stängs - Jan Helin går bananas - Folk måste sluta röka spice o börja med G

- Nån måste Dö. Nån som betyder något för de som röker spice. En kändis måste dö, men inte någon "betydelsefull" sådan som kan skapa rubriker som horan kan tjäna pengar på.

Resten får ni lista ut själva

Jo men så gick det nog till. Det var nog Jan Helin som tvingade Tristan att röka spice också! Kanske du som ska börja lägga ihop 1+1.
Citera
2014-11-26, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-meow
"ungefär i samma ålder" kan ju vara plus minus 5 år, eller hur? Sen kanske denna kändiskille inte hade någon som helst aning om att jag vid den tidpunkten inte fyllt 18 för att jag kanske ljög om min ålder. Ganska vanligt bland kåta tjejer som mig.

I det här fallet hoppas jag inte att det var minus fem år. Du hade varit 7 bast i så fall ;-)
Allt väl. Ha det gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in