2014-11-25, 22:26
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ah, förstår tanken men vi behöver en poängspruta. Brashear är bara till för att skyldda våra unga spelare och det förstår ju vem som helst. Det må vara en cool värvning men det kommer knappast leda till att vi blir bättre.

Sen är nog inte Brashear värvad för att slåss, han har la bra offensiva kvaliteter också!
Citera
2014-11-25, 22:26
Medlem
Mikojans avatar
Ser i Allehanda att tränaren Forsberg förklarar att Brashear är en del i Modos lagbygge..? Jaha.

Jag kan annars tänka mig att Brashears huvuduppgift blir att vara livvakt åt tränaren som verkar lika risigt till hos fansen.
Citera
2014-11-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Sen är nog inte Brashear värvad för att slåss, han har la bra offensiva kvaliteter också!
Jo, han har tydligen gjort 85 mål i NHL så det verkar vara en rejäl överskattning hos vissa. Men vi får se.

Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Ser i Allehanda att tränaren Forsberg förklarar att Brashear är en del i Modos lagbygge..? Jaha.

Jag kan annars tänka mig att Brashears huvuduppgift blir att vara livvakt åt tränaren som verkar lika risigt till hos fansen.
Vad Anders Forsberg säger är det nog ingen modoit som tar på allvar längre, han har trampat vatten otroligt länge nu. Sedan att vissa tar honom i försvar med anledningen att laget inte är bättre struntar jag i. Jag känner på mig att Forsberg hänger löst om vi inte vinner den här veckan.
Senast redigerad av Gromgutten 2014-11-26 kl. 00:20. Anledning: Dubbel igen. Använd bubblan med plus vid sidan om citera...
Citera
2014-11-25, 22:32
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Jo, han har tydligen gjort 85 mål i NHL så det verkar vara en rejäl överskattning hos vissa. Men vi får se.

Yes! Lite tråkigt när alla bara tror att han är en slagskämpe, 30 mål är nog inte omöjligt.
Citera
2014-11-25, 22:32
Medlem
Citat:
Nej men vi har änbdå blivit utsatta för en hel del hårda smällar och huvudskador och när Kung Foppa av alla ryter till har man inget att säga till om.

Du menar att Brashear kommer gå lös när en Modo spelare för en regelrätt tackling som ni tex åkte på mot Färjestad?
Citera
2014-11-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Du menar att Brashear kommer gå lös när en Modo spelare för en regelrätt tackling som ni tex åkte på mot Färjestad?
Ja? Han ska ju vara en "polis" i vårat lag. Respekten kommer öka hos motståndarna helt klart.
Citera
2014-11-25, 22:35
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Han är nog överskattad av Modos ledning allena.
0 mål senaste NHL säsongen för 4 år sedan och 1 mål säsongen innan dess, nja han lär nog inte vara värvad för skyttet.
Citera
2014-11-25, 22:36
Medlem
Citat:
Yes! Lite tråkigt när alla bara tror att han är en slagskämpe, 30 mål är nog inte omöjligt.

Skojar du?
Nog för att SHL är en skit liga. Men en 42 ung man som inte spelat på hela förra säsongen och typ dom 3-4 senaste i en skitliga komma och gör 30 mål tvivlar jag på.
Citera
2014-11-25, 22:38
Medlem
Citat:
Det skrivs bara om hans tuffhet i media så det känns lite kul att alla dissar den här värvningen. Jag förstår ju inte riktigt sj vad han ska bidra med men som du säger, hans offensiva kvaliteer ska man inte underskatta.
Citera
2014-11-25, 22:39
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Skojar du?
Nog för att SHL är en skit liga. Men en 42 ung man som inte spelat på hela förra säsongen och typ dom 3-4 senaste i en skitliga komma och gör 30 mål tvivlar jag på.

NHL är ändå NHL, alla som spelar där är jävligt mycket bättre än de i SHL!!

Citera
2014-11-25, 22:40
Medlem
Citat:
Skojar du?
Tror inte han var riktigt seriös med att han kommer göra 30 mål. Men vad han antagligen menar är att många inte vet om att han har fler offensiva kvaliteer och gör annat än att fajtas. Det kan nog bli bra det här.

Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Han är nog överskattad av Modos ledning allena.
0 mål senaste NHL säsongen för 4 år sedan och 1 mål säsongen innan dess, nja han lär nog inte vara värvad för skyttet.
Är ju inte det som är tanken heller. Men jag hoppas att det bara är en droppe i havet och att vi värvar en mer poänggörande spelare inom kort annars är det fan sjukt.
Senast redigerad av Gromgutten 2014-11-26 kl. 00:23. Anledning: Dubbel igen. Använd bubblan med plus vid sidan om citera...
Citera
2014-11-25, 22:43
Medlem
Citat:
Tror inte han var riktigt seriös med att han kommer göra 30 mål. Men vad han antagligen menar är att många inte vet om att han har fler offensiva kvaliteer och gör annat än att fajtas. Det kan nog bli bra det här.

Är du medveten om var han spelat dom senaste säsongerna? Har du en sett han spela?

Det blir som i LO säsongen när Peter Forsberg tog hem sina vänner till Ö-vik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in