• 31 782 online
  • 1 134 498 medlemmar
  • 58 818 903 inlägg
  • 7
  • 8
2014-09-29, 22:41
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggander2
Givetvis finns det en skillnad men du är dum i huvudet som påstår att de säljare som agerar på FS tex inte är postkranar.

Hur är escrow relevant? Många försäljare som kräver FE ändå. Hur gör escrow att dessa försäljare inte är postkranar?

Återigen ditt spån.
Det är skillnad på den gamla sortens postkranar och dom som finns på FS och liknande marknader. Skillnaden kallas escrow.

Istället för att medvetet stampa på samma ställe, så kan du dra huvudet ur röven och gå vidare med diskussionen. Med mitt förtydligande ovan är det solklart vad jag menade.

Dessutom var jag för kortfattad, skillnaden är escrow plus ett helt system där kunder kan betygsätta och jämföra försäljare mellan varandra.

Hoppas du har sociala problem, för annars verkar du bara vara en idiot med bekräftelseproblem
Senast redigerad av akvifer 2014-09-29 kl. 22:51.
2014-09-30, 02:58
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Återigen ditt spån.
Det är skillnad på den gamla sortens postkranar och dom som finns på FS och liknande marknader. Skillnaden kallas escrow.

Istället för att medvetet stampa på samma ställe, så kan du dra huvudet ur röven och gå vidare med diskussionen. Med mitt förtydligande ovan är det solklart vad jag menade.

Dessutom var jag för kortfattad, skillnaden är escrow plus ett helt system där kunder kan betygsätta och jämföra försäljare mellan varandra.

Hoppas du har sociala problem, för annars verkar du bara vara en idiot med bekräftelseproblem

Herregud..

Här gör du ingen skillnad på "gamla" och "nya" postkranar. Varför inte redan här skriva ".. Varför man ens vill ha en gammal postkran".

Du gör fel då du inte är konsekvent. Idiot.

De är ju, som du själv skriver, också postkranar bara att de är samlade på en marknadsplats med ditt älskade escrow.
2014-10-19, 21:21
Medlem
jag hade kunnat tänka mig en postkran
2014-10-19, 22:04
Medlem
Tråden spårar ju ur. Tjafset kan ni väl ta på dagis istället.
2014-11-18, 21:38
Medlem
Någon som vet en postkran som man kan köpa 1g av bara?
2014-11-20, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Någon som vet en postkran som man kan köpa 1g av bara?
Vilken som helst, bara du frågar om du kan köpa denna mängden. Räkna dock med att priset blir lite högre eftersom frakten och hanteringen är detsamma som vid köp av större mängder.
  • 7
  • 8