Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-29, 12:49
  #289
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Jag trodde han stred i ett reguljärt förband men om han inte gjorde det så riskerar han kanske åtal även om jag tror att den risken är låg. Arklöv var ju dömd i Bosnien till 8 år men friades ändå när han kom hem till Sverige och där fanns det vittnen, vad finns här-antagligen inte ett skit.
Man kan givetvis åtalas även om man ingått i ett reguljärt förband.
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Nej bevisvärderingsfrågor ska man kanske undvika eftersom det är en annan sak men ändå. Han kanske till och med tänkt på detta med åtal och bedömt risken som låg även om jag inte tror det för han är nog mer orolig för att bli skjuten än ett svenskt åtal
Sådana här saker tenderar att gå från inga bevis och inga misstankar till tung bevisning och åtal. Tidigare fall har uppdagats genom att invandrare känt igen den misstänkte i Sverige och då vänt sig till rättsväsendet. I fallet Skillt finns det än så länge inget annat än Skillts påståenden - och dem bör man nog ta med en nypa salt.
2014-10-30, 17:56
  #290
Medlem
patriot8s avatar
Nordfront: Mikael Skillt tar avstånd från den nationella rörelsen

Skillt på twitter när han försvarar sionism:
Citat:
@JPexsquaddie en.m.wikipedia.org/wiki/Zionism
Jewish nationalism for jewish ppl and jewiah culture. So if you hate that, you don't hate jews? Strange

Vad är det frågan om Skillt? Hur kommer det sig att du ändrat åsikt så till ytan radikalt?
Är du rädd för att dina vänner i Ukraina ska misstänkliggöra dig för att hysa sympatier för Ryssland?
__________________
Senast redigerad av patriot8 2014-10-30 kl. 18:03.
2014-10-30, 23:21
  #291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Nordfront: Mikael Skillt tar avstånd från den nationella rörelsen

Skillt på twitter när han försvarar sionism:


Vad är det frågan om Skillt? Hur kommer det sig att du ändrat åsikt så till ytan radikalt?
Är du rädd för att dina vänner i Ukraina ska misstänkliggöra dig för att hysa sympatier för Ryssland?
Hans arbetsgivare/sponsor av fascistförbanden Igor Kolomoysky är jude,
2014-10-30, 23:50
  #292
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karenina
Hans arbetsgivare/sponsor av fascistförbanden Igor Kolomoysky är jude,
Förklarar ju endel
2014-11-01, 15:07
  #293
Medlem
Harbards avatar
Mikael skillt skrev på sin Twitter att han hoppar av Azov " battalion ". Jag hoppas att Legendaren Motorola får fatt i honom innan han flyr Ukraina!
2014-11-01, 15:17
  #294
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Mikael skillt skrev på sin Twitter att han hoppar av Azov " battalion ". Jag hoppas att Legendaren Motorola får fatt i honom innan han flyr Ukraina!
Var skriver han det?
2014-11-01, 22:15
  #295
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Mikael skillt skrev på sin Twitter att han hoppar av Azov " battalion ". Jag hoppas att Legendaren Motorola får fatt i honom innan han flyr Ukraina!
Hoppar av Vad har du fatt det ifran? Lat oss noja oss med att nya dorrar oppnade sig efter valet. Jag kommer att befinna mig med mitt kompani minst 5 manader per ar, lite beroende pa vad mina nya uppgifter kraver av mig.

Och efter skapandet av Xerxes, sa spelar inte min dod nagon roll - kalla det mitt eftermale om du vill. Nu har jag iof inga barn men misstanker att kanslan av att se dem som gick igenom utbildningen ta emot sina tjanstetecken ar densamma som att se sitt barn for forsta gangen.

Ps. Det ar alltsa inte jag som utbildat Xerxes utan mer skapat ramverket for utbildning och selektering tillsammans med utomstaende officerare som har mer erfarenhet.

Sag du de fina presenterna de lamnade till bataljonen Vostok nordost om Mariupol, tankte eftersom du foljer min twitter?

/Micke
2014-11-01, 22:28
  #296
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Nordfront: Mikael Skillt tar avstånd från den nationella rörelsen

Skillt på twitter när han försvarar sionism:


Vad är det frågan om Skillt? Hur kommer det sig att du ändrat åsikt så till ytan radikalt?
Är du rädd för att dina vänner i Ukraina ska misstänkliggöra dig för att hysa sympatier för Ryssland?
Forsvarar? Jag forklarar vad zionism ar, hur star det till med lasforstaelsen? Vet inte hur ofta jag sagt i intervjuer att jag forkastar imperialism oavsett om den ar rysk,arabisk.eller judisk.

Men i arlighetens namn sa ar jag ratt glad om de varsta notterna som leker nationell pa natet blir griniga och inte vill "leka" med mig.

/Micke
2014-11-02, 12:37
  #297
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Forsvarar? Jag forklarar vad zionism ar, hur star det till med lasforstaelsen? Vet inte hur ofta jag sagt i intervjuer att jag forkastar imperialism oavsett om den ar rysk,arabisk.eller judisk.

Men i arlighetens namn sa ar jag ratt glad om de varsta notterna som leker nationell pa natet blir griniga och inte vill "leka" med mig.

/Micke
Ditt inlägg får det att verka som att sionism skulle vara en vanlig form av nationalism. Det är det inte, sionismen är högst chauvinistisk och bygger på judendomens storhetsvansinne. Sionismen är en ideologisk omskrivning av judendomens ambitioner.
2014-11-02, 15:47
  #298
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Ditt inlägg får det att verka som att sionism skulle vara en vanlig form av nationalism. Det är det inte, sionismen är högst chauvinistisk och bygger på judendomens storhetsvansinne. Sionismen är en ideologisk omskrivning av judendomens ambitioner.
Horru din obildade tomte, all nationalism som ar etnisk bygger pa den egna gruppens overlevnad och utveckling pa bekostnad av andra grupper om sa behovs. Ju mindre grupp desto extremare metoder behover anvandas for att overleva, sa kom inte och forsok mastra har, jag laste nog klassisk ns-litteratur pa orginalsprak (tyska) redan innan du slutat med bloja.

/Micke
2014-11-02, 15:58
  #299
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Horru din obildade tomte, all nationalism som ar etnisk bygger pa den egna gruppens overlevnad och utveckling pa bekostnad av andra grupper om sa behovs. Ju mindre grupp desto extremare metoder behover anvandas for att overleva, sa kom inte och forsok mastra har, jag laste nog klassisk ns-litteratur pa orginalsprak (tyska) redan innan du slutat med bloja.

/Micke
Har inte skrivit att etnisk nationalism inte bygger på den etniska gruppens överlevnad, för det gör det. Det jag skrev var att sionism (judendom) inte bara bygger på gruppens överlevnad, annat än till ytan. Sionismen bygger på de heliga skrifter som tillhör judendomen, guds utvalda folk, världsherravälde och ett evigt hat gentemot goyim. Det är alltså inte frågan om att bara säkra sin existens som återfinns i sionismens (judendomens) motiv.
2014-11-02, 23:18
  #300
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Har inte skrivit att etnisk nationalism inte bygger på den etniska gruppens överlevnad, för det gör det. Det jag skrev var att sionism (judendom) inte bara bygger på gruppens överlevnad, annat än till ytan. Sionismen bygger på de heliga skrifter som tillhör judendomen, guds utvalda folk, världsherravälde och ett evigt hat gentemot goyim. Det är alltså inte frågan om att bara säkra sin existens som återfinns i sionismens (judendomens) motiv.
Det ar utanfor tradens amne men kan du inte styrka det du pastar, och snalla da... hanvisa inte till Zion vises protokoll for da maste jag nog sjalvdo en aning.

Det ar simpelt som jag skrev tidigare, ju mindre grupp desto extremare metoder kravs for att sakra sin fortlevnad. Overlevnad for den anpassningsbara - enkelt.

Men nagon gemensam agenda for varldsjudendomen existerar bara i huvudet pa en liten klick sinnessjuka judar och hos en nagot storre del klothjon som huserar pa nordfront,nationell.nu och Flashback. Och gemensamt for alla de har grupperna ar att de har noll och inget inflytande - tack och lov.

/Micke

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback