Citat:
Ursprungligen postat av
Sayli
Tänka sig att jag yrkat det var värt att hålla en tumme för norrhockeyn, jag är faktiskt lite ledsen när jag efter en match jag inte kunnat se, ser detta:
Så jag kan faktiskt direkt säga att jag inte har något större intresse av att upprätthålla den tummen för norrhockeyns som jag tidigare hade. Tack och lov att man håller på Luleå och inte på Modo.
Du får tänka på att det är en handfull personer härinne det handlar om.

Majoriteten av alla jag känner som håller på både Skellefteå och MODO är sympatiska människor som det går att föra en konversation med liksom.
Edit: Om du svarar på ett av Azdz inlägg så gnäller du, nämligen.

Det kan absolut inte vara så att du bara blir trött på tjatet när han för tjugonde gången höjer sitt varningens finger.
(FB) SHL säsongen 2014/2015
---
Samma sak gäller tcfmog också för övrigt:
(FB) SHL Omgång #17 + HA - 30/10
tcfmog är (om inte alla riktigt förstått detta än) orolig för huvudtacklingar. Sa jag att han var orolig för huvudtacklingar? Och att han ibland gärna vill påpeka att han oroar sig över tacklingar mot huvudet? Kan slänga in det här citatet också från en dryg timme sen:
Citat:
Ursprungligen postat av
tcfmog
Får du lust att huvudtackla honom, eller?
Så att alla verkligen förstår. Att tcfmog, han är orolig över huvudtacklingar han. Tror jag. Jag är inte riktigt helt säker än, men tcfmog kan säkert utveckla detta ytterligare i kommande inlägg? Så kan jag också fortsätta bidra med att föra den här konstruktiva dialogen framåt.