2014-11-02, 13:04
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Har inte sett matchen men efter Robertssons tal till nationen så framgår det att Skellefteå förlorade på grund studsande puckar och en dålig målvakt. Inget av detta syns dock på highligthsen.
Får du lust att huvudtackla honom, eller?

Han säger inte alls det du påstår.
Citera
2014-11-02, 13:08
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Vad tycker en hockeyguru som dig själv talar för/emot att Leif hellre vill vara ass. tränare i ett damlag än att leda Sveriges mest anrika hockeyklubb?
Varför skulle Boork komma och träna Djurgården?
Det går alldeles utmärkt med Säcken som tränare.
Citera
2014-11-02, 13:27
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog

Han säger inte alls det du påstår.
Det gör han väl. Du får nog lyssna ordentligt innan du anklagar någon för lögn.
Citera
2014-11-02, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sayli
Tänka sig att jag yrkat det var värt att hålla en tumme för norrhockeyn, jag är faktiskt lite ledsen när jag efter en match jag inte kunnat se, ser detta:

Så jag kan faktiskt direkt säga att jag inte har något större intresse av att upprätthålla den tummen för norrhockeyns som jag tidigare hade. Tack och lov att man håller på Luleå och inte på Modo.

Du får tänka på att det är en handfull personer härinne det handlar om. Majoriteten av alla jag känner som håller på både Skellefteå och MODO är sympatiska människor som det går att föra en konversation med liksom.

Edit: Om du svarar på ett av Azdz inlägg så gnäller du, nämligen. Det kan absolut inte vara så att du bara blir trött på tjatet när han för tjugonde gången höjer sitt varningens finger.
(FB) SHL säsongen 2014/2015

---

Samma sak gäller tcfmog också för övrigt: (FB) SHL Omgång #17 + HA - 30/10

tcfmog är (om inte alla riktigt förstått detta än) orolig för huvudtacklingar. Sa jag att han var orolig för huvudtacklingar? Och att han ibland gärna vill påpeka att han oroar sig över tacklingar mot huvudet? Kan slänga in det här citatet också från en dryg timme sen:

Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog

Så att alla verkligen förstår. Att tcfmog, han är orolig över huvudtacklingar han. Tror jag. Jag är inte riktigt helt säker än, men tcfmog kan säkert utveckla detta ytterligare i kommande inlägg? Så kan jag också fortsätta bidra med att föra den här konstruktiva dialogen framåt.
Senast redigerad av Alphatross 2014-11-02 kl. 14:17.
Citera
2014-11-02, 13:50
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Ovanligt att det kommer en sån kommentar från Lulähåll efter en vinst. Om det hade blivit förlust hade det gnällts som fan.

Vad du gnäller
Citera
2014-11-02, 13:52
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Underbart att se din avundsjuka till FBK.¨Men det är förstårligt då du håller på ett lag som endast har rubriker för sitt våldshandlande på isen. Eller en negrehatare till sportchef.

Gissa om det kommer bli sköna rubriker när det blir Wermlandsderby bäst av sju till våren
Citera
2014-11-02, 14:58
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Så att alla verkligen förstår. Att tcfmog, han är orolig över huvudtacklingar han. Tror jag. Jag är inte riktigt helt säker än, men tcfmog kan säkert utveckla detta ytterligare i kommande inlägg? Så kan jag också fortsätta bidra med att föra den här konstruktiva dialogen framåt.

Har du någonsin sett honom utveckla något han skriver? Någon analys, något konstruktivt eller något annat som inte bara är försök till uppmärksamhet? Hans intresse och kunskap är lika med noll, vilket antagligen är anledningen till att han spammar ner forumet med oneliners..

Tror inte du ska förvänta dig för mycket av hen.
Senast redigerad av Ferros 2014-11-02 kl. 15:03.
Citera
2014-11-02, 15:00
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Edit: Om du svarar på ett av Azdz inlägg så gnäller du, nämligen. Det kan absolut inte vara så att du bara blir trött på tjatet när han för tjugonde gången höjer sitt varningens finger.

Sakta i backarna nu. Vi ska ha två saker väldigt klara för oss: 1. Azdzs varningens fingrar är ironiska pikar åt Erik Hamrén och 2. Azdz vet inte riktigt vad ironi är.
Citera
2014-11-02, 15:28
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Det gör han väl. Du får nog lyssna ordentligt innan du anklagar någon för lögn.
Nej, det gör han inte.
Citat:
Du får tänka på att det är en handfull personer härinne det handlar om. Majoriteten av alla jag känner som håller på både Skellefteå och MODO är sympatiska människor som det går att föra en konversation med liksom.

---

Samma sak gäller tcfmog också för övrigt: (FB) SHL Omgång #17 + HA - 30/10

tcfmog är (om inte alla riktigt förstått detta än) orolig för huvudtacklingar. Sa jag att han var orolig för huvudtacklingar? Och att han ibland gärna vill påpeka att han oroar sig över tacklingar mot huvudet? Kan slänga in det här citatet också från en dryg timme sen:

Det är helt annorlunda i verkliga livet. Härinne går det liksom inte föra en saklig och nyanserad diskussion, här handlar det bara om att vara mest högljudd och klaga mest på domare,disciplinnämnden, SHL, Wennerholm, Ros, media i övrigt och allt annat som tänkas kan.

Sen att man är orolig för huvudkskador vid match mot Luleå är väl inte konstigt då flera av de senaste säsongernas längsta avstängningar för våld mot huvudet varit mot just Luleåspelare.

Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Har du någonsin sett honom utveckla något han skriver? Någon analys, något konstruktivt eller något annat som inte bara är försök till uppmärksamhet? Hans intresse och kunskap är lika med noll, vilket antagligen är anledningen till att han spammar ner forumet med oneliners..

Tror inte du ska förvänta dig för mycket av hen.
Som sagt, se ovan. Ett sakligt, nyanserat inlägg gör sig inte hört i bruset.
Citera
2014-11-02, 15:35
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Vad du gnäller

Inte gnäll, ett konstaterande
Citera
2014-11-02, 16:02
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Inte gnäll, ett konstaterande

Precis som våra omdömen om domarna - konstateranden.
Citera
2014-11-02, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Precis som våra omdömen om domarna - konstateranden.

Du tänker på att Färjestadsspelaren får samma straff som Nagander?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in