2014-11-01, 18:45
Medlem
Karol.s avatar
Så underbart att vi lyckas vända mot det där idiotlaget! Forza Nylander
Citera
2014-11-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Så underbart att vi lyckas vända mot det där idiotlaget! Forza Nylander
Extra gött att vi blev första lag att slå HV borta också. Tro på fan om vi inte undviker kval nu alltså.
Citera
2014-11-01, 19:06
Medlem
tcfmogs avatar
Förstås aldrig roligt att förlora mot bonkegängen men det är trots allt serieledning över uppehållet. Frölunda kommer inte räcka till denna säsong heller.
Citera
2014-11-01, 19:36
Medlem
Displaceds avatar
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=510

Kanske kan vara något? Har stått för ett starkt defensivt spel i Luleå under de senaste åren. Kom och rädda oss snälla... Tror inte ens vi skulle klara att vinna matcher i Allsvenskan som det ser ut nu.
Citera
2014-11-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=510

Kanske kan vara något? Har stått för ett starkt defensivt spel i Luleå under de senaste åren. Kom och rädda oss snälla... Tror inte ens vi skulle klara att vinna matcher i Allsvenskan som det ser ut nu.
Han är definitivt en drömtränare i Modo också helt klart. I år tror jag dock inte han åtar sig något jobb då han tagit sabbatsår. Sedan vet jag inte hur sugen han är på att träna något annat lag i SHL.
Citera
2014-11-01, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Akta dig, jag kan missta dig för en Skellefteåsupporter om du kör med det där svamlet. Med spelare som Hedman och Tollefsen är det nog FBK som är det största hotet mot den allmänna hälsan i SHL.

6:08 in i 2:a kom den.
Och inte var det Tollfsen eller Hedman som fick den
Citera
2014-11-01, 21:18
Medlem
von_Ss avatar
Fantastiskt. Leksand vänder 0-2? Drömmer jag? Inget lag har en sån kung som Jensa, nån som säger emot?

Plus till LHC-klacken som var gladfulla hela matchen och efteråt.
Citera
2014-11-01, 21:36
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Fantastiskt. Leksand vänder 0-2? Drömmer jag? Inget lag har en sån kung som Jensa, nån som säger emot?

Plus till LHC-klacken som var gladfulla hela matchen och efteråt.

3-2 40. Sallinen, Tomi
51. Kapstad, Kevin
3. Hultström, Linus

2-0 32. Bergenström, Jens
9. Himelfarb, Eric
96. Brunnström, Fabian

1-0 9. Himelfarb, Eric
32. Bergenström, Jens
96. Brunnström, Fabian

Har vi hittat vårt nya MODO? Skönt när LHC rejects avgör mot LHC

Bergenström är gud.
Ställer mig fortfarande frågande till varför vi anställde förra säsongens sämsta SHL lags istränare?
Med tanke på motståndet är jag grymt jävla nöjd med två pinnar inför uppehållet!
Citera
2014-11-01, 21:37
Medlem
Displaceds avatar
Fan vad jag hatar hockey just nu. Tack å lov att det går bra för Ducks åtminstone... Fyfan för detta jävla skit. Humöret blir ju åt helvete. Tack Luleå för segern iaf... nästjumbo nästa.
Citera
2014-11-01, 21:42
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Fan vad jag hatar hockey just nu. Tack å lov att det går bra för Ducks åtminstone... Fyfan för detta jävla skit. Humöret blir ju åt helvete. Tack Luleå för segern iaf... nästjumbo nästa.

Antar att TJ får packa väskorna nu under uppehållet. Tror du att det räcker med att få in en ny röst i båset eller är materialet för tunt?
Citera
2014-11-01, 21:47
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
3-2 40. Sallinen, Tomi
51. Kapstad, Kevin
3. Hultström, Linus

2-0 32. Bergenström, Jens
9. Himelfarb, Eric
96. Brunnström, Fabian

1-0 9. Himelfarb, Eric
32. Bergenström, Jens
96. Brunnström, Fabian

Har vi hittat vårt nya MODO? Skönt när LHC rejects avgör mot LHC

Bergenström är gud.
Ställer mig fortfarande frågande till varför vi anställde förra säsongens sämsta SHL lags istränare?
Med tanke på motståndet är jag grymt jävla nöjd med två pinnar inför uppehållet!

Har lagt ner det här med "varför gjorde vi såhär" nu. Känns lite som när Derby blev Premier League-historiens sämsta lag någonsin och publiken firade VM-guld när laget kom över mittlinjen.

Kom tillbaka till läktarn från baren idag och räknade med 0-0. Blev mest full i skratt när det stod 0-2. Sen blev jag lyrisk vid 1-2 och dog men återuppstod när Jensa satte 2-2.

Det är nyttigt att härdas som Leksand gjort i 10 år. Fler lag skulle behöva det.
Citera
2014-11-01, 21:49
Medlem
Ja, det är ju nästan otroligt om inte Brynäs sparkar TJ med arslet före under uppehållet. Finns ju varken något som helst självförtroende eller spelide öht. Att TJ ständigt kommer Anders Forsbergare efter varje match och slår ifrån sig och påstår att dom spelade bra måste ju sänka laget ytterligare. Känns som han endast är kvar i Brynäs för att han tog guld första året, men det är ju uppenbart nu att han kört i diket, sitter fast i leran och kan inte komma upp. Blir nog kval för Brynäs om inget radikalt sker på en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in