Ibland så glömmer jag bort skillnaden mellan dem och de vilket gör att jag skriver "dom" istället.
Har svårt att komma ihåg sportresultat. Vet inte om det är för att man bara tänker på vinsten i 1 vecka. Kommer alltså aldrig ihåg vilka lag som möttes i finalen i CL året innan eller vilket lag som vann OS i Hockey. Jag kommer till exempel ihåg att Tre Kronor vann en stor turnering förra året, eller förlorade de? Det var kanske VM, det kan ha vart OS.. Jag tittar alltså på turneringarna på TV men glömmer bort allt som hade med skiten att göra efter någon månad.
Har nu glömt bort vilka som gick vidare i sommarens fotbolls-VM i Brasilien.
Kan multiplikationstabellen rätt bra men kan ha svårt med löjligt enkla tal såsom 17+14, särskilt när man förväntas svara direkt. Annars så är jag rätt dålig på matte, jag är så ointresserad utav matte och får ont i huvudet av bara tanken på ekvationer osv. Även om man märkte ibland under skoltiden att matematik inte var så svårt om man pluggade tillräckligt..
Kan ha svårt med Norr, Söder och Väster osv. Kan bara Norr och Väster nu när jag tänker efter.
Vet inte om detta är värt att nämna men är väldigt ointresserad utav alla dokusåpor och andra ytliga tv-program vilket gör att man blir tyst och uttråkad när ämnet tas upp i en konversation med flera personer. Det enda jag tittar på är Idol och några amerikanska humorserier, just för att jag i första fallet gillar musik i all form, sedan att amerikansk humor funkar bra när man är trött.