2014-10-30, 22:42
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Så göra vi när vi krossar luleå! krossar luleå! krossar luleå!

Man märkte att Skellefte gick på halvfart i alla perioder förutom andra då man växlade upp, och då var lulä totalt chanslösa.
Citera
2014-10-30, 22:45
Medlem
Codens avatar
Det är en djäkla tur att Brunäs inte kräver rena drogtester på sina anställda....man måste ju ha tagit både svamp och syra för att komma med såna underbara uttalanden som "jag tycker vi var det bättre laget" efter dagens pinsamma insats av biffarna.

Tommy Jonsson, du är en bra förebild för ett liberalt drogSverige
Citera
2014-10-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Så göra vi när vi krossar luleå! krossar luleå! krossar luleå!

Man märkte att Skellefte gick på halvfart i alla perioder förutom andra då man växlade upp, och då var lulä totalt chanslösa.

Kross var det eller hur 3-2 hmmm.... Sen spelar vi ju ut er i 3e perioden totalt och förtjänar minst 1 pinne medans ni backar hem och spelar ur tråkigt i ledning!
Citera
2014-10-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Det är en djäkla tur att Brunäs inte kräver rena drogtester på sina anställda....man måste ju ha tagit både svamp och syra för att komma med såna underbara uttalanden som "jag tycker vi var det bättre laget" efter dagens pinsamma insats av biffarna.

Jag ser paraleller med vår Anders Forsberg av det uttalandet. Nu verkar TJ betydligt mer oroad av situationen då han erkände i Sportblaskan att man släpper in för mycket mål och att spelet inte funkar men det är ju sjukt att han får vara kvar ändå. Är ekonomin så jävla dålig i SHL att klubbarna inte har råd att sparka tränarna?
Citera
2014-10-30, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Kross var det eller hur 3-2 hmmm.... Sen spelar vi ju ut er i 3e perioden totalt och förtjänar minst 1 pinne medans ni backar hem och spelar ur tråkigt i ledning!
Ja för det var ju inte Luleå som anklagades för att spela tråkig hockey under Rönkens tid?
Citera
2014-10-30, 22:50
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Vandrar fortfarande på moln. En förlust var nionde match kan jag leva med.

Hata cluben!

Tycker det såg så fint ut när lagkamraterna stod upp för Fiala också. Nej fan, dom åkte ju mot båset istället.
Citera
2014-10-30, 22:51
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Så... ikväll dog hockeyn igen då.
Vad tänker du på?

Citat:
Ursprungligen postat av Coden

Ja, vad ska man säga? Tommy har gjort sitt i Brynäs efter ikväll hoppas jag.
Citera
2014-10-30, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ja för det var ju inte Luleå som anklagades för att spela tråkig hockey under Rönkens tid?

Jo vi var anklagade men så mycket tråk hockey vet jag inte om vi spela då heller!
Citera
2014-10-30, 22:54
Medlem
Citat:
Jo vi var anklagade men så mycket tråk hockey vet jag inte om vi spela då heller!
Tycker iofs det låg mycket i det, men visst, var nog inte så alla gånger. Men uppenbarligen så gick "tråkhockeyn" vägen. Ni blev ju ett helt annat lag under Rönken.
Citera
2014-10-30, 22:58
Medlem
tcfmogs avatar
Skönt med seger och tre poäng förstås men viktigast var att det inte blev några skador.
Citera
2014-10-30, 22:59
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:

Ja det var total kross. Som jag skrev, skellefte tog det lugnt och sparade på krafterna inför Fusklunda på lördag. Patetiskt att Lulä inte bjöd upp till kamp egentligen
Citera
2014-10-30, 23:09
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Ja det var total kross. Som jag skrev, skellefte tog det lugnt och sparade på krafterna inför Fusklunda på lördag. Patetiskt att Lulä inte bjöd upp till kamp egentligen
Håller med, det enda de gjorde var att spela fult och brutalt. Bara försynen räddade Skellefteå från svåra skador.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in