2014-10-30, 21:50
Medlem
VSVPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Inget kommer hända. Bengtzén helt ny i Brynäs "kompisgänget" IF och kommer knappast ta de svåra besluten som krävs. Gör han det får han mycket respekt i min bok.

Tänker exakt likadant.
Nej, känns som att det är bekvämt med TJ som tränare i BIF.

Något måste hända, och fattar inte Bengtzén att det är dags att agera, är det en enkelbiljett till kvalet som väntar.

EDIT: http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/wikegard-sagar-kris--laget-fragetecken/

Titta, nu är vi officiellt ett krislag! Ser det som något positivt då det måste sättas press på BIF-ledningen.
Citera
2014-10-30, 21:51
Medlem
Leksingens avatar
att plastgäng som örebro och pisslag som dif har dubbelt så mkt poäng än oss, det är ett bevis på att jag hatar allt.
Citera
2014-10-30, 22:00
Medlem
Kappvändaren Sämsterholm påstår nu att Djurgården är seriens hetaste lag Ja, dom har överraskat positivt så här långt men det gjorde även Örebro vid samma tidpunkt ifjol och dom tvingades kvala. Men det var ett uselt Brynäs dom mötte och vi har inte spelat halva serien. Men Wennerholm är ju 08:a så är ju inte förvånad att htokhyllar Djurgården bara för att tjäna lite stålar så här när det nalkas Halloween
Citera
2014-10-30, 22:03
Medlem
Giggsys avatar
Embla, hur är det med hybrisen?
Citera
2014-10-30, 22:06
Medlem
Illusioners avatar
Huvuden måste rulla i Brynäs. Detta går inte. Ska vi behöva ha 15 raka utan vinst igen för att Tommy ens ska vara nära att få sparken? Sjukt.

Bänka följande: Djoos, Sunken, Westerholmarna, Lindgren, Rödin och Blomqvist. Tommy måste bort. Tommy och hela jävla ledarstaben.

Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Ha ha Brynäs publiksiffror är ett skämt
6508 på plats idag. Tycker det är helt ok.
Senast redigerad av Illusioner 2014-10-30 kl. 22:10.
Citera
2014-10-30, 22:08
Medlem
Karol.s avatar
Man blir glad att se Nylander spela hockey, eller hur?
Citera
2014-10-30, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.

Japp, riktigt skicklig precis som far sin.
Citera
2014-10-30, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Skulle snarare säga att, frånsett förra matchen så har han bidragit enormt mycket till att vi mycket väl slipper kvala. När sedan Ahnelöv kommer in och styr upp defensiven så ser det ännu ljusare ut. Det är dock viktigt att övriga laget inte litar för mycket på dessa 2 herrar.

Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Japp, riktigt skicklig precis som far sin.
Utmärkta gener där
Senast redigerad av Gromgutten 2014-10-30 kl. 22:16. Anledning: Dubbelpost
Citera
2014-10-30, 22:11
Medlem
Som vanligt när Modo spelar i år så är det slarvigt spel i egen zon som gäller, jag känner mig rätt så nöjd med 2 poäng ikväll, vi bjuder på två mål men lyckas ändå hämta upp underläge tre gånger, det är väl alltid nått att ta med sig.
Citera
2014-10-30, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
Som vanligt när Modo spelar i år så är det slarvigt spel i egen zon som gäller, jag känner mig rätt så nöjd med 2 poäng ikväll, vi bjuder på två mål men lyckas ändå hämta upp underläge tre gånger, det är väl alltid nått att ta med sig.
Man hoppas ju innerligt att Ahnelöv kan styra upp defensiven när han är spelklar. Vi måste bli bättre där om vi ska kunna klättra. Och disciplinen tycker jag är skrämmande usel. Vi är nog bäst i hela SHL på att dra på oss utvisningar precis i slutet av varje period. Nu slutade det ändå lyckligt ikväll men det är inte utan att vi har mycket att jobba med. Men mesen Forsberg är för fin för att ta tag i det.
Citera
2014-10-30, 22:32
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Embla, hur är det med hybrisen?

Vandrar fortfarande på moln. En förlust var nionde match kan jag leva med.

Hata cluben!
Citera
2014-10-30, 22:42
Moderator
sm910difs avatar
Så... ikväll dog hockeyn igen då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem