Citat:
Ursprungligen postat av
cupidfoot
Du menar att antalet inlägg ligger till grund för huruvida en skribent besitter dåligt omdöme? Då skulle alltså Quarrel ha ungefär tre gånger så mycket omdöme än dig.

Du förstår alltså inte ens vad jag menar med vad jag skriver.
Nej, det är inte antalet inlägg som talar för att man har gott omdöme, det finns det väl massor av bevis för bara I denna tråd.
Dock är det kvaliten på inläggen som ger en hint om hur pass mycket omdöme en person har. Pastakrydda har skrivit över 5 000 inlägg, där jag och många med mig har läst ett stort antal av dessa och funnit att Pastakrydda över tid är generellt objektiv och dessutom en person som inte far med osanning och konspirationer.
Jag har läst cirka 25-50 procent av alla Q:s inlägg och hans omdöme har varit väldigt gott under en lång tid, men med tiden har han blivit oförsiktig och ibland omdömeslös när han analyserar information vilket gjort att man har svårt att ta hans konspirationsteorier på allvar när de bygger på rena fantasier. Han har tappat förmåga att se helheten och istället grotttar ned sig I detaljer som han analyserar sönder och hittar alternative förklaringar till, helt utan stöd för detta. Väldigt trist.
Men det märkligaste av allt är att du, bara på 12 inlägg, visat dig vara en skribent som inte har den kunskap som krävs för att uttala dig om hur rättegångar och FUP ska hanteras, du är dessutom dryg och har hittills inte lyckats tillföra tråden ett uns av värde. I ditt fall gick det fort att bilda sig en uppfattning.