2014-10-22, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Häromdagen när Adrian Norberg lånades ut spekulerades ifall det var Nylander som lånades ut. Varför skulle inte intresset vara större i detta fall?
Väljer att inte ranka. Konstaterar bara att för folk som inte håller på Modo eller AIK är detta ganska så ointressant. Och det kan du väl ändå förstå?
Citera
2014-10-22, 18:05
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Christopher Bengtsson lånas ut till AIK. Märkligt att ingen nämnt det tidigare.
Vi lånade från fbk och lhc med samma förutsättningar. Korttidslån är ganska ointressant.
Citera
2014-10-22, 18:58
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Det har jag - liksom du - ingen aning om.

Men det verkar som att man har ett ganska ok sparkapital samtidigt som det ju går ganska ok i serien. Tänk på att detta nog før de flesta SHL-lag (åtminstone de som sneglar nedåt) nog uppfattas som lite av en mellansäsong eftersom serien utøkas. Kvalserien är inte riktigt lika krisig som vanligt och då kan man ju välja att prioritera annorlunda.

Det är precis det jag menar när du väljer att länka tabellen. Man har ju haft några juniorer ombytta så några skador lär väl leda till speltid för dessa.
Citera
2014-10-22, 19:36
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Det är precis det jag menar när du väljer att länka tabellen. Man har ju haft några juniorer ombytta så några skador lär väl leda till speltid för dessa.

Tippade av din - som jag uppfattade det - småelaka fråga att du också hade koll på hur det gick i j20...
Citera
2014-10-22, 19:40
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Tippade av din - som jag uppfattade det - småelaka fråga att du också hade koll på hur det gick i j20...

Vet inte om det var så elakt. Det är väl ganska ofta folk gnäller på klubbar som inte har halva laget fyllt med juniorer utan att veta vilka juniorer som finns tillgängliga och är redo för spel i elitserien.
Citera
2014-10-22, 21:18
Medlem
Embas avatar
Laine och Jämtin framstår som änglar när man ser Anton Hedman "spela" hockey.
Citera
2014-10-22, 21:28
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Laine och Jämtin framstår som änglar när man ser Anton Hedman "spela" hockey.

Skillnaden är också att ”hockeyspelaren” Anton Hedman aldrig kommer att vinna medaljer.
Citera
2014-10-22, 21:30
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Kul att tråkiga Frölunda lyckas få in några puckar!
Citera
2014-10-22, 22:17
Medlem
2 poäng i kväll känns helt ok, hoppas bara att det gick bra med Flanagan, han såg ganska borta ut.

Sen måste Nylander lära sig att spela enkelt, som det ser ut nu kommer jag att svära otaliga gånger över den grabben, sen att han blev matchens lirare får ses som ett skämt.
Citera
2014-10-22, 22:21
Medlem
Corrans avatar
Jag gillar verkligen Hudda...men hans spel runt mål är minst sagt ojämnt.

Samma var det ju i Frölunda, känns lite märkligt att den punkten aldrig verkar förbättra sig. Med tanke på nivån.
Citera
2014-10-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
2 poäng i kväll känns helt ok, hoppas bara att det gick bra med Flanagan, han såg ganska borta ut.

Sen måste Nylander lära sig att spela enkelt, som det ser ut nu kommer jag att svära otaliga gånger över den grabben, sen att han blev matchens lirare får ses som ett skämt.

Han har den där förmågan att samla på sig haters. Det finns så klart en del att slipa på men han hade lätt kunnat haft 2-3 assist till från den matchen.
Citera
2014-10-22, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffin83

Du tycker inte att framspelningen till Haris 1-1 mål är värt att ge cred för? Killen är ung, oerhört talangfull och har bidragit enormt mycket. Du har inte små krav om du begär att han ska vara komplett redan nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in