Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-19, 00:28
  #1
Medlem
NotBads avatar
Som titeln lyder, hur gör ni? Jag har det lite långsökt och vill därför på nått sätt byta langare. Jag köper det av en kompis som har en kompis som är lillebror till en snubbe i en maffia grupp. Brukar ni köpa av samma person, eller är det olika snubbar varje gång?
Citera
2014-10-19, 00:59
  #2
Medlem
pluto-s avatar
Internet. Bästa valet jag gjort.
Citera
2014-10-19, 01:21
  #3
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Ringer min granne och frågar om han är hemma.

Svarar han "aa brorsan" så bestämmer vi att mötas vid busshållsplatsen. Han hälsar på mig, han ger mig redlinepåsen med weed, jag kollar och luktar lite, säger vad jag tycker, ser bagen okej ut ger jag honom en röding, vi snackar lite i några minuter, skakar hand och går åt olika håll.

Puss
Citera
2014-10-19, 09:55
  #4
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluto-
Internet. Bästa valet jag gjort.

vilken sida?
Citera
2014-10-19, 10:37
  #5
Medlem
Internet. Tänker inte ge polisen mer tips än så (ifall de läser detta) haha
Citera
2014-10-19, 12:05
  #6
Avstängd
Xots avatar
Jag köper gräs från en postkran och det har jag gjort i tre år nu. Han är hemmaodlare och han brukar alltid ha två riktigt potenta sorters gräs i sitt sortiment.

Mycket smidigare och bättre att handla av postkram än att springa runt på gatan och köpa av wannabe gangsters som har dåligt röka som dom oftast säljer för överpriser.
__________________
Senast redigerad av Xot 2014-10-19 kl. 13:03.
Citera
2014-10-19, 12:11
  #7
Medlem
Nån random tjomme man haft kontakt med om man vill ha det i handen på en gång, kan variera alltså.
Planerade inköp får jag det oftast skickat från hemstaden där man känner mer folk.
Citera
2014-10-19, 12:31
  #8
Medlem
weedrapportens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotBad
vilken sida?
Flugsvamp.

Ladda ner tor här https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en
Starta tor browser och gå in på yakwbcn5ou2wkzfx.onion

Citera
2014-10-19, 19:01
  #9
Medlem
UncleBerts avatar
Har haft samma snubbe i snart 4 år nu. Köper endast HG av han.

Nuförtiden gör vi upp om tid och plats över internet med pgp kryptering. Möts där och byter pengar mot varor. Sen tar vi taxi åt varsitt håll.

Mer stealth streetdeal hittar du inte.
Citera
2014-10-19, 19:15
  #10
Medlem
Scarabeos avatar
Antingen internet eller av en grymt snäll och sjukligt paranoid tjackis ett par dörrar bort. Knackar på dörren, släpper ner tex 2000kr i postlådan i dörren och ut kommer 20g. Oftast via internet dock.
Citera
2014-10-19, 21:50
  #11
Medlem
EddieMeduzaRaggers avatar
Ringer min langare och frågar om han har något inne. Har han det så cyklar jag och hämtar grejerna. Hela processen tar ~15 minuter. Smidigt? minst sagt
Citera
2014-10-19, 22:13
  #12
Medlem
NotBads avatar
Ni verkar ha det så jävla lätt. Jag bor på landet, i hela mitt liv har jag inte sett en enda snut där . så jag ringer då min polare när han är nere i malmö (rosengård) och ber han skaffa lite cannabis eller ibland tjack. Han kommer hem ca varannan lördag och då cyklar jag ca 1 mil bort till han och byter cash mot drugs!

Polaren är från egyptien och kan knappt svenska.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback