Citat:
Om du har följt Modo sedan 60-talet så borde ju du om någon också veta hur det brukar vara. Du är ju mycket äldre än mig och har väl en annorlunda syn på det hela. Årets trupp kan vara en av dom sämre någonsin i klubbens historia men sedan har vi också blivit försvagade av Ahnelövs skadefrånvaro jag är nästan säker på att vi blir stabilare bakåt när han återvänder. Jag har inte heller förväntat mig något annat än streckstrid den här säsongen, men inte fan ger jag upp hoppet efter 10 matcher. Du vet man brukar säga "I hockey kan allt hända" och "alla lag slår alla". Vi må vara extremt svaga för tillfället och att det i dagsläget inte är mycket som talar för oss just nu men låt säga att vi sprattlar till och börjar vinna så vips så kommer det låta helt annorlunda.Nej jag är ingen medgångssupporter. Jag har hållit på Modo sedan 1967 oavsett läge och situation. Däremot har jag förbehållit mig rätten att tycka till om det som händer och att faktiskt våga se det som inte är bra.
Supportrar som bara håller på laget utan att tycka till och ställa krav är inget annat än "nyttiga idioter" och sådana är det bästa som finns för pampar och oduglingar som därmed inte blir ifrågasatta. Dagens hockey har ju för övrigt jävligt mycket mindre hjärta än vad som var fallet för. Klubben och laget är nästan två olika väsen.
Supportrar som bara håller på laget utan att tycka till och ställa krav är inget annat än "nyttiga idioter" och sådana är det bästa som finns för pampar och oduglingar som därmed inte blir ifrågasatta. Dagens hockey har ju för övrigt jävligt mycket mindre hjärta än vad som var fallet för. Klubben och laget är nästan två olika väsen.
Däremot är vi helt överens när det gäller Anders Forsberg.