Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-10, 23:01
  #109
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonFanderblad
Du har kanske helt enkelt underskattat hur pervers den gemene FBaren är?

Joo...ibland glömmer man bort hur vrickade folk är här...

Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Onekligen, här nedan har vi en till som rymt från mentalsjukhus

Undrar om du inte borde ifrågasätta din egen smak först innan du börjar prata om mentalsjukhus...
Citera
2014-10-11, 10:44
  #110
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag är helt inne på din linje. Kan inte för mitt liv förstå hur/varför man kan tycka att Linnea är het eller sexig. Det är ju inte så att jag springer skrikande till skogs när hon är i bild men speciellt tilltalande är hon inte. Som sagt så ser hon så j-a ledsen och gråtfärdig ut hela tiden.
Exakt! Hon beter sig som en sextonåring och vet inget om sex så man kan lura na´till vad som helst

Jag tycker att programmet är lite långsamt men det är skönt med något som avviker lite från övrigt brus. Helt ok program en söndagkväll
Citera
2014-10-11, 14:37
  #111
Medlem
D.Drogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Onekligen, här nedan har vi en till som rymt från mentalsjukhus

Förstår ej vad du vill få fram
Citera
2014-10-11, 15:24
  #112
Medlem
dagsmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag är helt inne på din linje. Kan inte för mitt liv förstå hur/varför man kan tycka att Linnea är het eller sexig. Det är ju inte så att jag springer skrikande till skogs när hon är i bild men speciellt tilltalande är hon inte. Som sagt så ser hon så j-a ledsen och gråtfärdig ut hela tiden.
Många attraheras av intelligens och tycker väl att det väger upp brister i utseendet. Hon har en jättefin kropp men ser ut som ett rävgryt i ansiktet och som om någon slagit in käften med en hammare. Men hon är ändå sexig på nåt sätt.
Citera
2014-10-11, 15:30
  #113
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
Alltså ska man ha tävlingar där man ska köra något på en viss tid får man ju se till att maskinen går fullt från det att den startar, att sakta in och köra på känsla är ju fusk.

Håller med, krävs ju inget geni att inse att man bara kan stå stilla vid mållinjen å invänta målgång. Fullkomligt värdelös gren
Citera
2014-10-11, 21:03
  #114
Medlem
Skulle se vad Genikampen handlar om, så jag gick in på Svtplay och började kolla en bit in i avsnittet. Det första man ser är någon som blir överkörd av en trebuchet, Jo man tackar.
Citera
2014-10-11, 21:28
  #115
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagsmeja
Många attraheras av intelligens och tycker väl att det väger upp brister i utseendet. Hon har en jättefin kropp men ser ut som ett rävgryt i ansiktet och som om någon slagit in käften med en hammare. Men hon är ändå sexig på nåt sätt.

Smarta och allmänbildade tjejer/kvinnor är vansinnigt tilltalande men den formen av intelligens som de tävlande i programmet uppvisar är inte särskilt sexig - bara nördig.
Citera
2014-10-12, 02:26
  #116
Medlem
Väldigt vitt program för att vara en ny produktion av SVT.
Vart är alla Somalier? Zigenare? och övriga pensionsräddare från MENA?
Citera
2014-10-12, 16:00
  #117
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Smarta och allmänbildade tjejer/kvinnor är vansinnigt tilltalande men den formen av intelligens som de tävlande i programmet uppvisar är inte särskilt sexig - bara nördig.
Det är ju det som är charmen med programmet! Lite andra personligheter än Paradise Hotel och Svenska Hollywoodfruar. Fast de verkar hyfsat välfungerande socialt ändå. Fredrik och Linnea som verkar mest nördiga är ändå OK på att samarbeta t ex.
Citera
2014-10-12, 18:04
  #118
Medlem
J0Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dead-Evidence
Väldigt vitt program för att vara en ny produktion av SVT.
Vart är alla Somalier? Zigenare? och övriga pensionsräddare från MENA?

Någon eller några i producentteamet förstår att ämnena samarbetsförmåga, matematik och fysik befinner sig väldigt långt från musik, dans och sport.
Citera
2014-10-12, 20:03
  #119
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Final i "finnkampen"

Hoppas "långhåret" eller "munnen-flickan" vinner. De är mest geni i min bok.
Citera
2014-10-12, 20:19
  #120
Medlem
ZTs avatar
svart i munnen är ute
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback