2014-10-11, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
Jaså? Tyckte det såg ut som att han stod på gränsen, men det är möjligt att jag uppfattade situationen fel. Hur som helst så är det ju svagt av Modo att dö totalt pga den lilla motgången.

Har inget emot att Nylander kommer tillbaka. Däremot hade jag även velat se förstärkning i defensiven.
Ahnelöv är ju snart tillbaka som tur är. Men Roche kan dom ju dumpa genast. Fy fan vad långsam han är.

Nej jag tror problemen är större än så om jag ska vara ärlig.
Citera
2014-10-11, 19:07
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Luke Moffatt får inget kontrakt av Frölunda, kan något annat lag i SHL var intresserade av honom?
Citera
2014-10-11, 19:27
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Luke Moffatt får inget kontrakt av Frölunda, kan något annat lag i SHL var intresserade av honom?
Leksand är väl alltid intresserade av andra lags rejects?
Citera
2014-10-11, 19:40
Medlem
Behaglig seger idag för Luleå. Ledin bytte kedja med Bryggman inför matchen och fortsatte producera tillsammans med Petrell och Granström. Abbottarna tända också, det tycker jag om.
Citera
2014-10-11, 19:44
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Behaglig seger idag för Luleå. Ledin bytte kedja med Bryggman inför matchen och fortsatte producera tillsammans med Petrell och Granström. Abbottarna tända också, det tycker jag om.

Vi lever väldigt mycket på att vi har en fjärdekedja som spelar såpass bra nu när Wallmarks kedja är kall och Petrell har fortsatt svårt att komma igång.

Wallmarks och Zaars måltorka är det största orosmolnet just nu tycker jag. Sen har ju säsongen hittills överträffat alla förväntningar såklart.
Citera
2014-10-11, 19:55
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Leksand är väl alltid intresserade av andra lags rejects?

Man kan tycka att de borde ha lärt sig
Citera
2014-10-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Vi lever väldigt mycket på att vi har en fjärdekedja som spelar såpass bra nu när Wallmarks kedja är kall och Petrell har fortsatt svårt att komma igång. Wallmarks och Zaars måltorka är det största orosmolnet just nu tycker jag. Sen har ju säsongen hittills överträffat alla förväntningar såklart.

Helt med dig där. Wallmark och Zaar är inte så förvånande ändå då unga spelare brukar gå lite upp och ner. Tror det lossnar snart igen där. Sen finns det sparkapital i Dixon (hur går det med hans skada?) som kanske kan bli en injektion då när han väl kommer tillbaka.
Citera
2014-10-11, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Man kan tycka att de borde ha lärt sig
Vem vill ha en defensiv spelare som trots att han spelat i topplaget Frölunda ändå slutar på -4? Han skall ju spela noll-noll, minst. Annars inget att ha.
Citera
2014-10-11, 20:20
Bannlyst
Växjö levererar ikväll! Leksand vill bara förstöra för sig själva
Citera
2014-10-11, 20:48
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Hur pass ifrågasatt är Leif Carlsson som sportchef internt och hos FBK-anhängarna?

Hur mycket är det hans eget jobb med tanke på att Håkan Loob som själv varit sportchef är i föreningen?
Citera
2014-10-11, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Hur pass ifrågasatt är Leif Carlsson som sportchef internt och hos FBK-anhängarna?

Hur mycket är det hans eget jobb med tanke på att Håkan Loob som själv varit sportchef är i föreningen?
FBK brukar ju alltid starta trögt och ligga i botten den här tiden på säsongen(liksom vi). Men så dåliga som dom är för tillfället kan jag inte minnas att jag sett dom förut.
Citera
2014-10-11, 20:56
Medlem
WangHaos avatar
Finns det videoklipp på Mårtenssons fight?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in