Flashback bygger pepparkakshus!
2014-10-03, 13:26
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hEEEEJ69
Åkte hem från Los Angeles i onsdags, käkade en kaka på flygplatstoaletten innan, somnade under stigning från LAX, vaknade under landning i Köpenhamn. 11h sömn, inte jetlaggad för fem öre! Rekommenderas starkt!

Klockrent, vad exakt käkade du?
Citera
2014-10-03, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
Klockrent, vad exakt käkade du?

Chocolate Chip Indica Cookie, inhandlat fullt lagligt på dispensary
Citera
2014-10-04, 02:54
Medlem
zaphiros avatar
Citat:
Haha been there done that typ.

Det vart en grym kväll, fast man vart ganska tystlåten fast det kanske var för vi rökte en gås innan. Jag har aldrig vart så bäng i hela mitt liv. Jag åt först typ 0.5-0.7 sen var jag skit bäng i 5-6 timmar. Sen innan jag gick och sov klockan 01.00 så åt jag resten av allt och vaknade 1,5 timmar senare och hämtade vatten för käften var som en öken. Sen 30 min senare vaknade jag av att jag måste på toan osv. Så var det resten av kvällen
Citera
2014-10-04, 06:27
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiro
Det vart en grym kväll, fast man vart ganska tystlåten fast det kanske var för vi rökte en gås innan. Jag har aldrig vart så bäng i hela mitt liv. Jag åt först typ 0.5-0.7 sen var jag skit bäng i 5-6 timmar. Sen innan jag gick och sov klockan 01.00 så åt jag resten av allt och vaknade 1,5 timmar senare och hämtade vatten för käften var som en öken. Sen 30 min senare vaknade jag av att jag måste på toan osv. Så var det resten av kvällen

Haha, låter endå som ett lyckad dag!
Citera
2014-10-05, 13:45
Medlem
Passade på att att göra smör med hash i (10g på 200gram smör), gjorde sedan smörkola på detta. Någon som kan höfta om det var "standard" hash hur mycket man ska ta för att bli påverkad?
Citera
2014-10-05, 14:07
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexgalningen
Passade på att att göra smör med hash i (10g på 200gram smör), gjorde sedan smörkola på detta. Någon som kan höfta om det var "standard" hash hur mycket man ska ta för att bli påverkad?
Käka så du får i dig nånstans mellan 0.5 - 1 gram. Fyll INTE på inom två timmar från första intag, det kan ta en timme innan första effekterna och ytterligare en innan du peakar.
Citera
2014-10-05, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Käka så du får i dig nånstans mellan 0.5 - 1 gram. Fyll INTE på inom två timmar från första intag, det kan ta en timme innan första effekterna och ytterligare en innan du peakar.
Då ska 2-3 räcka bra
Citera
2014-10-05, 20:05
Medlem
Citat:
Då ska 2-3 räcka bra
Åt en rätt stor bit (Motsvarande 2 normal stora bitar), har gått 4 timmar och känner mig fortfarande riktigt påverkad. Det här med att äta knark verkar vara otroligt trevligt
Citera
2014-10-06, 01:44
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Åt en rätt stor bit (Motsvarande 2 normal stora bitar), har gått 4 timmar och känner mig fortfarande riktigt påverkad. Det här med att äta knark verkar vara otroligt trevligt

Haha signatur material.
Citera
2014-10-06, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.doingitbig
Låter Nice. Hur mycket och hur hade du blandat?
Jag hade i ca 0.5.

Jag smälte smöret för sig, sänkte värmen på plattan och sattr in en halv mugg med mjölk i mikron och började värma den. Sedan smulade jag successivt ner bruningen och värmde upp smöret lite då och då. När mjölken var varm och bruningen nermalen så hällde jag ner smöret i mjölken, tillsatte pulver och rörde runt duktigt. Varje gång jag tog en slurk så blandade jag rikligt för att få det jämnt och fint.

Jag har ingen aning om hur mkt smör jag tog, det var inte jättemycket iaf.
Citera
2014-10-06, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hohi
Jag hade i ca 0.5.

Jag smälte smöret för sig, sänkte värmen på plattan och sattr in en halv mugg med mjölk i mikron och började värma den. Sedan smulade jag successivt ner bruningen och värmde upp smöret lite då och då. När mjölken var varm och bruningen nermalen så hällde jag ner smöret i mjölken, tillsatte pulver och rörde runt duktigt. Varje gång jag tog en slurk så blandade jag rikligt för att få det jämnt och fint.

Jag har ingen aning om hur mkt smör jag tog, det var inte jättemycket iaf.

Tack för tipset och den utförliga beskrivningen.
Citera
2014-10-06, 13:23
Medlem
Citat:
Haha signatur material.
Åt den vid 16:30? Kanske 16, var markant hög till 10 tiden, sedan sådär lagom Salongshög (Nytt uttryck) till 12-1 tiden när jag somnade. Verkligen äta knark är det bästa sedan vapea
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in