Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Ge mig gärna en utförlig rapport om vad du tyckte om programmet sen

Före första reklampausen: Köpte en av katterna på smslån och en annan katt på avbetalning

/

/

Äter nachotallrikar majoriteten av kvällarna (fast cred är att hon faktiskt är smal, även syrran), köper allt på avbetalning även saker hon inte använder (oinkopplade högtalare och en systemkamera som hon inte vet hur man använder). Även gardinerna är på avbetalning, motiveringen till alla avbetalningar är att hon tror att hon sparar pengar på det + att hon inte vet vad ränta är. Hennes plan hur hon ska lösa sin situation är att vinna på triss. Snusar. Ung och ensamstående med två barn. Syns tydligt att ögonbrynen är ditmålade, ser jävligt onaturligt ut.
Före andra reklampausen: 12000 kronor på övrigt, hon tror 3000. Hon tror 4500 på lån i verkligheten är det 7000 kronor fördelat på 11 krediter. 13500 back varje månad. Fågeln kostar 900 kronor per år i mat, katterna 12000 och hundarna 12000 dom med. Med alla veterinärbesök/försäkringar och liknande så kostar djuren 35000 kronor om året. Smslånet som hon tog ena katten på har en ränta på 147 % :O En av katterna hade dessutom ett blåsljud på hjärtat, annars så mådde djuren bra
Före tredje reklampausen: Månadskostnaden för snus är 1200 i månaden. Kostnaden för skräpmat är också 1200 kronor i månaden. Redbull 900 kronor i månaden. Chips: 120 konor i månaden, trisslotterna också 120 kronor i månaden. Kostnaden för allt onyttigt är 3930/månaden eller 47000 kronor på ett år. De försökte med ett ihopbakslån men banken ansåg att hon hade för låg inkomst. När de hotar med att sälja katterna och en från ett katthem kommer hem till henne så börjar hon grina för första gången i programmet (dock förstårligt). "Det är väl ingen som vill köpa en katt från blocket". Dock så den katten hon köpte med smslån var från blocket

"Det här är ett jävla påhopp för satan" "Allt är skit och jag tänker inte vara med nått mer" säger hon och stormar därifrån
Efter tredje reklampausen: Blev inte av med djuren utan ska sätta katterna i foderhem. Magnus frågar hennes mamma om mamman inte ska sluta låna ut pengar till dottern varav Elin svarar "Jag frågar ju ganska fint, jag skickar ju sms för att jag inte törs fråga i telefon"

Konstigaste i butgettavlan är att de inte budgeterat för något sparande

Kostnaden för lånen minskade bara med 500 kronor. Vid återträffen så går det dock bra för henne

Som present så fick hon en välfylld kasse från Ica varannan vecka i ett halvår