Citat:
Så med andra ord så klarar ni inte av det där med röstanalysen. Kan ni inte bara erkänna detta i klartext och sluta sura över detta?
Jag har inte sagt att det var en imitatör jag har enbart sagt att det inte kan uteslutas och att bevismaterialet är minst sagt suspekt. Dessutom så behöver man inte kunna identifiera en specifik imitatör för att det ska vara fråga om en imitatör.
Ser inget konstigt med Himmlers andra tal i Posen. Han säger i klartext att han inte anser sig berättigad att döda någon.
Jag har inte sagt att det var en imitatör jag har enbart sagt att det inte kan uteslutas och att bevismaterialet är minst sagt suspekt. Dessutom så behöver man inte kunna identifiera en specifik imitatör för att det ska vara fråga om en imitatör.
Ser inget konstigt med Himmlers andra tal i Posen. Han säger i klartext att han inte anser sig berättigad att döda någon.
Nej jag vet inte hur man gör en röstanalys. Men det behövs inte heller eftersom rösten inte låter annorlunda i andra tal. Det finns inte skäl till misstanke.
Du sa angående talet " Det mest sannolika är att det rör sig om en förfalskning. " Vad menar du med förfalskning då?
Himmler sa att de måste ta itu med problemet kvinnor och barn. Alltså var problemet med män redan löst.
Han sade att det inte är berättigat att utrota männen och låta kvinnor och barn vara kvar och hämnas på det Tyska folket. Det är därför måste det här folket försvinna från jorden.
I talet 2 dagar innan talade han också om att utrota judarna. Döda dem som man dödar bakterier.
En einsatzgruppen-ledare utryckte att orden var att döda kvinnor och barn av anledning att dessa kommer att bli framtida fiender.
Alltså vad hans chef Himmler också sade!
Det råder alltså inga oklarheter.
Så var det med den saken.