• 24 783 online
  • 1 202 838 medlemmar
  • 62 237 137 inlägg
2014-09-30, 10:33
Medlem
Kuvolskis avatar
Saxat ifrån användare "Pafid":

"Hej hallå, tänkte om du kunde göra mig en vänlig gest;

Jag är säljare och ägare av Tolkens tjänster & Närservice - Detta har varit i två år så det är även alltså jag som startat den ifall du undrat. Har sett dig aktiv i forumdelarna kring stora och små samt sämre och bättre projekt. Tacka Gud för att jag inte fått den grova respons som vissa bombarderas med men det kan vara då att jag har full kundrelationsmöjlighet - jag bedriver alltså i hög grad invite men äldre medlemmar får då de största julklapparna eller smakprover ifall nytt skulle komma.

Mitt mål har alltid varit att sälja billigt och vara en liten fluga i ansiktet på de shoppar och personer som gör det jobb jag gör med bokföring och försändelser - skillnaden vill jag se idag att jag lyckats med då priset oftast är exempelvis 975:-/100st. Priser på femtio har jag satt på 650:-. Priser här över gäller diazepam samt alprazolam. Något uppskattat är även Svenska Tramadol och det ser jag till att alltid inneha (50mg eller 200mg/tabletten). För er som inte gillar lugnet riktigt lika starkt så finns amfetamin som är 300/g pris på och enligt mig var detta det sjukaste jag prövat för munnen gick tills godnattsagorna var slut tio gånger om inne hos mitt barn, det är knepigt vad pengar och kontakter knyter ihop - för mig var det en känsla som inte gått att relatera till på år

KEY REFERENCES @ FLÄSKBAK ÄR "Attero", "nazipolizei", "Odesolerf", "xak", "Swift" med mer men det är begränsat kundregister utifrån efterfrågan och utifrån mitt liv som sträcker sig ända utanför mina pratstunder med dig Odesolerf, tro det eller ej hehe."

Jag har inga åsikter om Tolken affärsmässigt då jag handlat där förut när han hade annat namn på affären eller vad man ska kalla det - viktigast är dock att det funkar för mig så tack för informationen Tolken så får vi se om de priserna går din väg för då har vi halva apotekssverige som helt plötsligt äter krampadol. Men men, det är var och ens val.

Fortsatt god dag på er folk /Kuvolski
Senast redigerad av Kuvolski 2014-09-30 kl. 10:42.
2014-09-30, 11:20
Medlem
Kuvolskis avatar
Fick PM av "nitrazepam" eller liknande att Tolken är grön och att han köpt Tramadol STADA och det skulle ha gått smidigt.

Tror by the way att mannen/kvinnan i fråga packar ordrar som mottas direkt för de flesta jag talar med får sitt dagen efter, beroende på var dem bor då men.. Det är ju ett jävla plus i alla fall. Minus är att han inte verkar lägga ut en hemsida - men det fanns ju andra sätt för att hitta rätt.
2014-09-30, 11:54
Medlem
Pafids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuvolski
Fick PM av "nitrazepam" eller liknande att Tolken är grön och att han köpt Tramadol STADA och det skulle ha gått smidigt.

Tror by the way att mannen/kvinnan i fråga packar ordrar som mottas direkt för de flesta jag talar med får sitt dagen efter, beroende på var dem bor då men.. Det är ju ett jävla plus i alla fall. Minus är att han inte verkar lägga ut en hemsida - men det fanns ju andra sätt för att hitta rätt.

Kort och gott - Tolken erbjuder Benzo, Opiater samt Amfetamin (dessa i små mängder åt gången om vi inte får önskemål om större order och det går att lösa på bra sätt ifrån leverantörerna (de som hämtar pelletssäckarna eller om jag kan köpa av även mina bekantas tramadol vi har utskrivet, eller om Affe är intressant men han är inte populär hos mig om han har en vikt på över 20g - men säg till så går det mesta att ordna. Även saker så som MDMA, Svamp, LSD men endast som tillägg i det ursprungliga sortimentet.

Mina priser på benzo har fått kritik och folk har kommit lite skamset tillbaks och frågat efter kontakt när de då oftast reagerat med "Det måste vara scammers detta det är för bra pris" Och för de som gillar diazepam så ligger det runt ett lök nu per 100st, bulkpris går ordna men görs då endast för de som varit med längst - då kan jag ge iväg 50st benzos för snarlikt pris som vid köp av burk.

BENSIDIN 10MG GALENIKA (mot ledvärk och dålig pension) samt KSALOL 1MG XANOR.
2014-09-30, 12:01
Medlem
Pafids avatar
Just det, även MDMA går att lösa vid närmre diskussion - lösa med flexibla metoder i pengar&kvantitetsfrågan. Kan även ordna CB ifrån Sverige men jag föredrar då att ta en sån affär ifall det är mer än två hektogram det gäller eller så.

FÖR DE SOM ÄR INTRESSERADE SÅ KOMMER ETT STORT ANTAL TAS MED SÅ LÄNGE NI INTE BÄR BLÅTT ELLER GÖMMER ER BAKOM EN ALLSMÄKTIG BRICKA CIVILSTIL. DET ÄR MINIMUMÅLDER 20 ÅR PÅ SHOPPEN OCH JAG ÖNSKAR ATT DETTA ÄR EN TUMREGEL SÅ ATT DET FORTSATT KAN VARA DEN SORTENS SHOP DET ÄR. ELLER GATUKÖK, KALLA DET VAD DU VILL MEN KONKURRERA UT FLUGSVAMP OFTA SÄGER VÄL NÅGOT - DÅ TALAR JAG SAMTLIGA VENDORS PRISER PÅ SAMMA PRODUKTER.

/Pafid