Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2014-07-27, 21:01
  #109
Medlem
ze_bandits avatar
Bara jag som möts av "Oväntat fel" och diverse andra felrapporteringar när jag försöker ta bort mina google konton? Har valt bort kopplingen mellan google+ och youtube kontot varenda gång jag är in på YouTube, men likförbannat är skiten kvar..
Citera
2014-07-30, 09:46
  #110
Medlem
Youtube blir bara sämre och sämre. Och när man inte trodde det kunde bli sämre - Så blir det ännu sämre! Bra jobbat, Google. Ni förstörde världens bästa filmklippshemsida.

Nu har jag hittat en sak till dom har sabbat: Statistiken. Nu verkar det inte längre gå att se hur många views och filmklipp en kanal har. Enbart subscribers siffran visas. Jag tycker det är dåligt att de tar bort så pass basic information som knappast gör någon skada av att visas på "About" sidan. Det kan väl förfan inte vara för mycket begärt att visa sån info för andra medlemmar som vill få lite information om kanalen. Men icke!

Youtube är kört. Vandaliserat.
Citera
2014-09-28, 19:32
  #111
Medlem
Har inte google koll var i världen du är via din mobil ? Kan man ändra på det på nåt vis ?
Citera
2014-09-29, 01:28
  #112
Medlem
GamleHerrHalmhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Har inte google koll var i världen du är via din mobil ? Kan man ändra på det på nåt vis ?
Stäng av platstjänster och GPS så brukar det lösa sig.
Men om Google vill spionera på just dig så kommer dom att fortsätta på ett eller annat vis...
Citera
2014-09-29, 17:42
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleHerrHalmhatt
Stäng av platstjänster och GPS så brukar det lösa sig.
Men om Google vill spionera på just dig så kommer dom att fortsätta på ett eller annat vis...

Platstjänster - Vad är det ? Är det när google maps vill ha tillåtelse att följa på "kartan"
Citera
2014-09-29, 19:33
  #114
Medlem
GamleHerrHalmhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Platstjänster - Vad är det ? Är det när google maps vill ha tillåtelse att följa på "kartan"
Ja, typ.
Citera
2014-09-29, 20:49
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleHerrHalmhatt
Ja, typ.
Men hur gör man med datorn ?
Citera
2014-09-29, 20:53
  #116
Medlem
GamleHerrHalmhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Men hur gör man med datorn ?
Med datorn? Menar du att Google spionerar via din dator?
Då antar jag att man bara avinstallerar all programvara utvecklad av Google.
__________________
Senast redigerad av GamleHerrHalmhatt 2014-09-29 kl. 20:56.
Citera
2014-09-29, 23:55
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Men hur gör man med datorn ?

VPN
Citera
2014-09-30, 12:11
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleHerrHalmhatt
Med datorn? Menar du att Google spionerar via din dator?
Då antar jag att man bara avinstallerar all programvara utvecklad av Google.

Låter svårt, vilka tjänster är det nu?
Citera
2015-05-19, 00:54
  #119
Medlem
Jag har aldrig begärt att få Googles sociala medium Google+. Likväl dyker numera upp ett av mina förnamn samt tecknet "+" högt upp på sidan till höger bredvid "gmail". Om jag klickar där får jag en massa mer eller mindre fåniga bilder, som jag inte vill ha eller ens har googlat efter. Avsändarna är för mig helt okända. Vad är detta för konstig marknadsföring? Verkar omöjligt att bli kvitt skräpet.
G+ ska visst vara googles motsvarighet till FaceBook. Skillnaden är bara att FB får man endast om man direkt beställt det. G+ kommer ändå, vilket jag tycker är rent åt helsike.
Vad gör man?
Citera
2015-05-19, 06:44
  #120
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Jag har aldrig begärt att få Googles sociala medium Google+. Likväl dyker numera upp ett av mina förnamn samt tecknet "+" högt upp på sidan till höger bredvid "gmail". Om jag klickar där får jag en massa mer eller mindre fåniga bilder, som jag inte vill ha eller ens har googlat efter. Avsändarna är för mig helt okända. Vad är detta för konstig marknadsföring? Verkar omöjligt att bli kvitt skräpet.
G+ ska visst vara googles motsvarighet till FaceBook. Skillnaden är bara att FB får man endast om man direkt beställt det. G+ kommer ändå, vilket jag tycker är rent åt helsike.
Vad gör man?
Den här länken har räddat mig ett antal gånger: https://support.google.com/plus/answer/1044503?hl=en
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback