Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-21, 16:13
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
Hur många mg kan 1 phenazepam från NP innehålla ungefär? hur många vågar man ta? phena är ända benson jag är rädd att överdosera. Är de phena dom där runda med brytskåra? de lovas ligga på 5mg
Testade deras 5mg's Liknar clonazepam förutom att man ser lite suddigt upplever jag(känns som det påverkar hjärnan starkt.
Citera
2009-10-21, 17:26
  #14
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaninhead
inte NP, SE
Båda.

Har en misstanke att pistolen1, SE och NP har ett samarbete.
I princip samma utbud. Np levererar sina paket allt från 3 dagar till 2 månader, så kom kanske skickar från ett annat land till en svensk mottagare?

Vad vet jag. Bara en spekulation.
__________________
Senast redigerad av MicrograM 2009-10-21 kl. 17:29.
Citera
2009-10-21, 18:08
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
Hur många mg kan 1 phenazepam från NP innehålla ungefär? hur många vågar man ta? phena är ända benson jag är rädd att överdosera. Är de phena dom där runda med brytskåra? de lovas ligga på 5mg

Jag tog fem och kände inte mycket av dem. Lätt rus bara. Där är som jag sagt
innan inte mycket phena i dem. Köp av SE istället och testa deras. Hade det varit 5mg i en tab så hade du fått ett rus direkt. Ett rejält...I pulverform var
ju doseringen 0.5-3 mg för att få effekt. 5 mg är lite mer....Och jag minns pulvret. Det var starkt....
Citera
2009-10-21, 18:31
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus66
Jag tog fem och kände inte mycket av dem. Lätt rus bara. Där är som jag sagt
innan inte mycket phena i dem. Köp av SE istället och testa deras. Hade det varit 5mg i en tab så hade du fått ett rus direkt. Ett rejält...I pulverform var
ju doseringen 0.5-3 mg för att få effekt. 5 mg är lite mer....Och jag minns pulvret. Det var starkt....
När slår phenazepamet på?
Citera
2009-10-22, 09:03
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
När slår phenazepamet på?

15-30 minuter efter intag.
Citera
2009-10-23, 18:33
  #18
Medlem
beastieboy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticate
Fenazepam i pulverform var svårdoserat. Mycket förrädisk drog, ännu några dagar efter intag mindes man men när det gått en vecka och man tänkte tillbaka var det svart. Tog bara det som fastnade på fingret när man doppade lätt och var ändå borta i 2-3 dagar.


Mmm, totalt galen mediin i pulverform, jag hade en 2 veckors minneslucka sommaren, fick bara en massa brev om att polisen tagit mig och att diminte hittat nogån olaglig subtans, och detta var 2 veckor innán det blev klassat. Helt galet preparat, det petar jag fan inte i mig nå mr, var helt omökligt att dosera. Jag är glad att jag överlevde...

Edit; post nr 500!
Citera
2009-10-24, 00:13
  #19
Medlem
DrDorians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Om du menar tabletterna ifrån NP med fenazepam så ska dom vara precis värdelösa.

WTF har 10 st, har ej prövat dom än, någon annan som prövat Phenazepam 5mg från NP?
Citera
2009-10-24, 00:21
  #20
Medlem
DrDorians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastieboy99
Mmm, totalt galen mediin i pulverform, jag hade en 2 veckors minneslucka sommaren, fick bara en massa brev om att polisen tagit mig och att diminte hittat nogån olaglig subtans, och detta var 2 veckor innán det blev klassat. Helt galet preparat, det petar jag fan inte i mig nå mr, var helt omökligt att dosera. Jag är glad att jag överlevde...

Edit; post nr 500!


Fy fan verkar ju helt världelös drog=( aja tur att man bara köpte 10st=)
Citera
2009-10-24, 14:09
  #21
Medlem
TireFires avatar
Ja för helvete, phena är den sjukaste benzon jag någonsin tagit och jag har tagit i princip alla men denna är i en klass för sig. Aldrig någonsin kommer jag röra skiten igen, totalt jävla sinnesjuk drog på alla sätt. Håll er borta från denna är mitt råd och kör på de etablerade istället. Det slutar aldrig lyckligt efter en resa på phena.
Citera
2010-05-07, 20:26
  #22
Medlem
L.A.M.Fs avatar
whats the fuzz? jag vet inte vilka piller ni käkat men jag blir dyngskön på de phena som cirkulerar nu... en polare till mig, tillika van bensobrukare , däckade och pissade ner sig efter en!
Citera
2010-05-08, 04:40
  #23
Medlem
hydrochlorides avatar
Jag har också haft en av mina sköna flöddertillfällen på phenazepam. Totalt avkopplad i skallen blev man. Hade iof grundat med några xanor under morgonen också men phenan satte verkligen fart på sakerna. Finns dom fortfarande att få tag i lika lätt som förut?
Citera
2014-09-27, 21:26
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaninhead
väntat effekt en stund, men känner inget än.. Har visserligen diazepamtolerans sen fem dar tillbaks.

Någon annan som har erfarenhet av dessa? Kanske goda att blanda med några xanor, grapefruit och en bärs?

Fungerar fint. Köpt utan recept på apotek i Ryssland nyligen

http://bildr.no/view/N0NvdjRw
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback