2014-09-22, 17:32
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vad vill du ha sagt med den meningen?
inget egentligen, bara ett kul konstaterande.
Citera
2014-09-22, 17:51
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jag har alltid "rätt"
Fast jag syftade till Robertsson så där har du faktiskt fel för en gångs skull!
Citera
2014-09-22, 18:07
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Fast jag syftade till Robertsson så där har du faktiskt fel för en gångs skull!

OK. men huvudsaken är jag hade rätt om att domarn hade fel om Robertsson. Fast å andra sidan… jag vet ju inte vilka väl valda ord Robertsson använde mot domarn, så jag kanske hade fel i alla fall
Citera
2014-09-22, 18:25
Medlem
Displaceds avatar
Skönt. Alltid något.

http://www.gd.se/ishockey/shl/djoos-pa-vag-hem-till-brynas#Ishockey
Citera
2014-09-22, 19:03
Medlem
wemas avatar
Folk är helt rabiata i kommentatorsfälten gällande Salos avgång.
Avgå bandyfittan, stanna Salo låter det ungefär. Vad jag tycker utifrån så verkar det mest vara Salos beteende som är avvikande just nu. Måhända att Kruse är ett klappträ, men Salo beter sig barnsligt.

Nej fyfan att det aldrig ska få vara lugn och ro i våran förening. Blir så jävla matt.
Citera
2014-09-22, 19:12
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLim
Okej, minns inte situationen och hittar inget klipp, länk? Hursomhaver, var inte inblandad i diskussionen då, så spelar väl egentligen ingen roll.

Tror inte det blir nåt längre straff för Brunnström, kanske 1-2 matcher. Men tycker det behövs nåt i alla fall för att markera mot sådant beteende.

Det är ju två år sedan och alla länkar jag hittar är döda. Nu är det ju lite lotteri hos difsciplinnämnden, men en match vore väl ok sett till tidigare bedömningar.
Citera
2014-09-22, 19:40
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Oväntat att största emot i svensk idrottshistoria skulle hoppa av på detta vis...

Vad tror ni: super eller gråter han sig till sömns inatt?
Citera
2014-09-22, 19:43
Medlem
Leksingens avatar
vi möts vid mårtas och marscherar mot tegera med facklor imorgon kl 19:00, jag kmr stå utanför o dela ut facklor, så ska vi få bort kruse o tebax salo!
Citera
2014-09-22, 19:56
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
vi möts vid mårtas och marscherar mot tegera med facklor imorgon kl 19:00, jag kmr stå utanför o dela ut facklor, så ska vi få bort kruse o tebax salo!

Kruse har inte ens börjat sin tjänst. Vänta tills första oktober.
Citera
2014-09-22, 20:00
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen

Men vare sig ni fans eller vi som sitter på läktarn och tittar på showen vet vad som egentligen hänt. Bandyspelaren har inte tillträtt än, vad jag förstår och OS-hjälten är hetare än de flesta och hans skapelse har noll poäng.

Med en bra samtalsledare kanske allt löser sig och ni kan spöa Luleå på torsdag.
Citera
2014-09-22, 20:16
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Men vare sig ni fans eller vi som sitter på läktarn och tittar på showen vet vad som egentligen hänt. Bandyspelaren har inte tillträtt än, vad jag förstår och OS-hjälten är hetare än de flesta och hans skapelse har noll poäng.

Med en bra samtalsledare kanske allt löser sig och ni kan spöa Luleå på torsdag.
Å andra sidan har det aldrig löst något ännu att börja sparka ledare till höger och vänster, visst flytta på spelare som inte levererar kan ha viss effekt.
Men att byta ut en ledare som bevisligen lyckats i SHL och tagit upp laget till SHL efter 4 st förluster säsong nr 2 varav två st riktigt tajta, blir lite väl extremt.
Sen att Kjell Kruse har spelat bandy gör inte honom till någon guru vad som bör göras, hans jobb är att sälja och sköta ekonomin, inte ta ut laget.

Personligen tyckte jag det var idioti att flytta på Doverskog, han hade gott kunnat få ett år till på sig.
Tyvärr känns det här som gamla kris-LIF där det börjar sparkas spelare och ledare i parti och minut och busslaster med trötta slovaker och finnar fyllde Tegera-arena.

Flytta bort nån eller några spelare som inte jobbar hårt nog och ge laget trygghet.
Citera
2014-09-22, 20:26
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Å andra sidan har det aldrig löst något ännu att börja sparka ledare till höger och vänster, visst flytta på spelare som inte levererar kan ha viss effekt.
Men att byta ut en ledare som bevisligen lyckats i SHL och tagit upp laget till SHL efter 4 st förluster säsong nr 2 varav två st riktigt tajta, blir lite väl extremt.
Sen att Kjell Kruse har spelat bandy gör inte honom till någon guru vad som bör göras, hans jobb är att sälja och sköta ekonomin, inte ta ut laget.

Personligen tyckte jag det var idioti att flytta på Doverskog, han hade gott kunnat få ett år till på sig.
Tyvärr känns det här som gamla kris-LIF där det börjar sparkas spelare och ledare i parti och minut och busslaster med trötta slovaker och finnar fyllde Tegera-arena.

Flytta bort nån eller några spelare som inte jobbar hårt nog och ge laget trygghet.
Ska bli intressant att höra besked imorgon. Personligen tror jag att ett gott samtal kan lösa det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in