2014-09-19, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Nänä, det är Röflunda som satsar allt när de möter oss. Har visst något att gör med att de förlora någon kvart eller semi mot oss för typ nått decennium sedan. Våra smällkarameller spar vi på tills vi får möta Färjestad och Skaik (stackars jävlar)

Fast det är ju inte det viktiga. Det viktiga är att Röflundas spelare flyr som skållade råttor när det vankas fight, smiley som räcker ut tungan.
Jadu... Du verkar vara en bra bitter jävel, du har ju bara ett läge i dina kommentarer!
Vi försöker spela hockey och vet att vi inte vinner några matcher i utvisningsbåset. Skoj att du tror på SM-guld efter en seger..... :-/
Citera
2014-09-19, 20:49
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Jadu... Du verkar vara en bra bitter jävel, du har ju bara ett läge i dina kommentarer!
Vi försöker spela hockey och vet att vi inte vinner några matcher i utvisningsbåset. Skoj att du tror på SM-guld efter en seger..... :-/
Frölunda vann inte i går även om eran tuffing "smet" från fighten. Just saying..
Kanske inte sådant som skapar laganda, nä det går åt pipan för Frölunda i år trots att det såg lite lovande ut.
Citera
2014-09-19, 21:18
Bannlyst
Citat:
Jag undrar och undrar sa fru pilleplundra vart tog Fälth, Persson och lille stackars Hittepå-Joel vägen när runkaren drog något om det där med (o)nödvändiga utvisningar på genomgången, smiley som kliar sig på huvudet.
Citera
2014-09-19, 21:40
Medlem
Citat:
Bry dig inte om honom, han försöker bara provocera och verka tuff, själv är jag oerhört ödmjuk. Vi gjorde en riktigt bra match mot er igår absolut, men det är fortfarande 52 omgångar kvar så mycket kan hända
Citera
2014-09-19, 21:54
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Jag håller med, jag är väldigt oroad trots att det bara gått 3 omgångar. Sedan hoppas jag verkligen Salo gör något åt Bergenström, det gullas som fan med honom fortfarande. Han håller ju inte måttet längre på denna nivån, det är rätt uppenbart, det gjorde han inte förra säsongen heller.

Ställ honom i båset istället , tror jag skulle funka bättre för han skall inte vara på isen.

Tröjan kanske skall upp i taket men han skall inte spela en match till.
Leksand har redan bytt hjärta mot bankkonto och det går väl sådär, frågan är om det här glidarlaget lyckas göra mer än 3-4 mål i spel 5-5?
Frögren & CO glider runt och tänker på löning och amerikanerna kör fri åkning, risken finns att de får ett blåmärke om de tar sig in framför mål.
Citera
2014-09-19, 22:01
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Leksand har redan bytt hjärta mot bankkonto och det går väl sådär, frågan är om det här glidarlaget lyckas göra mer än 3-4 mål i spel 5-5?
Frögren & CO glider runt och tänker på löning och amerikanerna kör fri åkning, risken finns att de får ett blåmärke om de tar sig in framför mål.
Värvningen av Frögren måste anses vara ett gigantiskt misstag. Hur kunde dom tro att han skulle kunna ge stadga i laget, var usel resdan förra året. Ni leksingar gör rätt som ställer värvningsansvariga mot väggen.
Citera
2014-09-19, 22:02
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Frölunda vann inte i går även om eran tuffing "smet" från fighten. Just saying..
Kanske inte sådant som skapar laganda, nä det går åt pipan för Frölunda i år trots att det såg lite lovande ut.

Nja, Persson smet inte alls. Linjedomarna hann i mellan och CP ville nog inte orsaka en utvisning för laget. Han väger väl 20 pannor mer än Lill-Mackan och hade nog buntat ihop honom ganska obehindrat.

Fast det är klart, han hade aldrig rått på hårdingen Ledin.

https://www.youtube.com/watch?v=_BK4pySn5MY
Citera
2014-09-19, 22:19
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Nja, Persson smet inte alls. Linjedomarna hann i mellan och CP ville nog inte orsaka en utvisning för laget. Han väger väl 20 pannor mer än Lill-Mackan och hade nog buntat ihop honom ganska obehindrat.

Man kan vara feg även om man är tung. Han verkade tycka att linjedomarna var väldigt sköna att ha mellan sig och Nilson.
Citera
2014-09-19, 22:30
Medlem
Mikojans avatar
Citat:

Åh, härligt idrottsminne Den matchen såg jag på Delfinen. Oduya offrade ett matchstraff och avstängning för att spöa upp Ledin på order av DIF-coachen Wikegård.

Feg-Ledin hade gjort nåt skit när lagen hade mötts innan.
Citera
2014-09-19, 22:37
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Åh, härligt idrottsminne Den matchen såg jag på Delfinen. Oduya offrade ett matchstraff och avstängning för att spöa upp Ledin på order av DIF-coachen Wikegård.

Feg-Ledin hade gjort nåt skit när lagen hade mötts innan.
Men hey, blanda in en tackling som Ledin gjort (enligt skansen) för 10 år sedan. Tråden heter 2014/2015
Citera
2014-09-19, 22:50
Bannlyst
Citat:

Tillskillnad mot din hjälte så tar ju Ledin iaf mot smällarna...

Azzå seriöst CP (passande förkortning) är det fegaste jag sett på år och dag i elitserien.
Citera
2014-09-19, 22:57
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Tillskillnad mot din hjälte så tar ju Ledin iaf mot smällarna...

Azzå seriöst CP (passande förkortning) är det fegaste jag sett på år och dag i elitserien.
Måste hålla med där. Frölunda kunde inte ta HV71 och skickade sin fetaste och förmodligen sämsta spelare ut för att göra Dirty work. Misslyckades för att den tröga Persson a.k.a CP inte hann med att pricka Tedenby med sin armbågstackling.
Nä Frölunda 14/15 blir nog fiasko. (som vanligt då).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in