2014-09-10, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flo_fizzle
Någon som vet var har kommer sitta? Är det allmänna uppgifter?
Det normala är regionpsyk i Växjö, för de som döms till rättspsykiatrisk vård i Kalmar.
Citera
2014-09-10, 15:44
Medlem
VBYs avatar
Den här sidan e under all kritik. hade han vart med utländsk härkomst
Så hade dom flesta sagt att han ska hängas eller nått annat.

men nu så tycker folk att det e bra att han döms till vård förstår inte mig på denna sida
Senast redigerad av VBY 2014-09-10 kl. 15:45. Anledning: Fel stavning
Citera
2014-09-10, 15:51
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VBY
Den här sidan e under all kritik. hade han vart med utländsk härkomst
Så hade dom flesta sagt att han ska hängas eller nått annat.

men nu så tycker folk att det e bra att han döms till vård förstår inte mig på denna sida
kanske är så att folk äntligen har börjat fatta att rättspsyk inte är en dans på rosor...
Citera
2014-09-10, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snobb
Inget om vad som faktiskt är fel på honom? Har han en hjärnskada som påverkar hans iq eller är han galen? Hoppas vi får veta.

Du har ju kunnat läsa dig till att Stranke inte på något vis är frisk. All historik från 2003
i och med den tragiska olyckan som gav honom en hjärnskada till den ingående §7:an som
tar upp både det ena felet efter det andra finns offentligt. Tankerusningar och oro nämns,
likaså blir vi upplysta i den lilla sinnesundersökningen om en märkbar omognad.
Tvångsbeteenden och en emotiv svaghet gick också att se på bara ett par timmar
på "praktikanten".

Du behöver nog inte veta så mycket mer för att kunna inse att killen är "galen" och absolut
aldrig någonsin skulle satt sin fot på en förskola. Är det något jag istället skulle vilja veta är
hur Drottman kunde tokblunda på detta vis, killen är ju uppenbart inte som alla andra.

Efter att domen mot JS vunnit laga kraft så har ju bl a skolchefen lovat att det är förskolans
tur att svara på frågan om hur detta kunde ske. En praktikant med en
allvarlig psykisk störning kanske inte ensam kan ansvara för att alla frågor blir besvarade,
trots allt visade han ju sig vara för sjuk för att ta "ansvar" för sina egna handlingar.
Citera
Medlem
VBYs avatar
Det tror jag inte
Citat:
Ursprungligen postat av cavall
kanske är så att folk äntligen har börjat fatta att rättspsyk inte är en dans på rosor...
Citera
Medlem
gato12s avatar
Citat:

Oftast svårare att komma ut därifrån än från fängelse.
Citera
2014-09-10, 16:21
Medlem
Formsvackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Oftast svårare att komma ut därifrån än från fängelse.

Mjo, och jag tror att denna kåta barnbesudlare kommer att komma ut i frihet lagom till pensionen. Såna här clowner är synnerligen svårbehandlade och han kommer säkert att vilja sexa barn för alltid känns det som, vilket gör honom extremt farlig.
Citera
2014-09-10, 16:23
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formsvacka
Mjo, och jag tror att denna kåta barnbesudlare kommer att komma ut i frihet lagom till pensionen. Såna här clowner är synnerligen svårbehandlade och han kommer att vilja sexa barn för all framtid vilket gör honom extremt farlig.
Att han är så ung gör ditt påstående ännu mer troligt. Han har ingen annan sexualitet att falla tillbaka på, utan hela hans sexuella erfarenhet verkar vara baserad på barn, och det även, mycket små barn.
Citera
2014-09-10, 16:35
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Mjo, och jag tror att denna kåta barnbesudlare kommer att komma ut i frihet lagom till pensionen. Såna här clowner är synnerligen svårbehandlade och han kommer säkert att vilja sexa barn för alltid känns det som, vilket gör honom extremt farlig.
inte säkert, finns en +70-årig gubbe som vill ut, men som inte får komma ut, han lär bli kvar tills han dör
Citera
2014-09-10, 16:36
Medlem
Formsvackas avatar
Citat:
inte säkert, finns en +70-årig gubbe som vill ut, men som inte får komma ut, han lär bli kvar tills han dör

Ja, det är det jag menar. Den här grabben kommer säkert få sitta väldigt, väldigt länge.
Citera
2014-09-10, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ja, det är det jag menar. Den här grabben kommer säkert få sitta väldigt, väldigt länge.
Lille Sten-Erik...
http://www.expressen.se/nyheter/valdtog-och-dodade---nu-vill-han-bli-fri/
Så länge tror jag nog inte ni kan hoppas att Stranke ska sitta. Gissar på en vårdtid på tio år snarare än livstid.
Citera
2014-09-10, 17:10
Medlem
Tangtyngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaldersUdde
Han ska ju leva länge än

Förhoppningsvis inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto