Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Fattar inte varför jag ens tar den här diskussionen med dig men jag antar att du sa precis samma sak inför förra säsongen också och hur gick det..?

Det är väl för fan inget konstigt att folk tippar er långt ner efter fjolårets misslyckade säsong? Du lever ju inte i verkligheten om du anser att man är hjärndöd bara för att man tippar lag i botten. Det är ju som om jag skulle kalla Wikegård för jävla idiot bara för att han säger negativa saker om Modo varje säsong. Ingen trupp som är bättre än HV vare sig på pappret eller i verkligheten? Å jodå, kan räkna upp hur många lag som helst.
Jo, det är mycket konstigt att tippa oss i botten och det därför att truppen var inte dålig förra året. Det som hände var att laget UNDERPRESTERADE, finns inte på kartan att det sker två år i rad. Sånt händer bara omkring vart tionde år senast var det säsongen 2004–05 det skedde mycket beroende på NHL-skiten då.
De här laget är till stora delar samma jävla lag som funnits med i toppen i sluttabellerna de senaste åren (med undantag för förra säsongen) det är löjligt och naivt att tippa dem i botten, så är det bara.
Nåja, nu orkar jag inte med er tattarjävlar det enda ni kan säga är ditt och datt förlorar och är dåliga men jag har fan aldrig kunna se er motivera varför det är så, medan jag typ har kunnat redovisa för tusen skäl att det ska kunna gå bra för HV71.
SÅ DRA ÅT HELVETE ERA JÄVLA LUFFARSVIN, FY FAN ALLTSÅ!!!