Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-08-24, 04:22
  #13
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Här tänkte jag att vi skulle följa utvecklingen och media bevakningen av rånet mot journalisten Niklas Gilbert W.

Han blev idag rånad och hotad av fyra st medlemmar av AFA som deltog i motdemonstrationen av torgmötet Svp genomförde.

Här är hans historia och bilder på de misstänkta som alltså är identifierade som Ul*ika Pette*sson(distriktssekreterarei SSU) samt hennes pojkvän Ragna* sunes*n.

http://imgur.com/a/nhg8F

Dom syns flertalet ggr i denna film när dom hetsar mot polis:

https://www.youtube.com/watch?v=OB0-MXNPUIU

Kommer detta få några konsekvenser för hennes fortsatta karriär inom de röda tror ni, om det visar sig att dom blir dömda?

Fyll gärna på med länkar, detta utvecklar sig snabbt på de sociala medierna nu.
Glöm inte att ta skärmdumpar för folk raderar när de märker att det hamnar på flashback


Du fick inte med hotelsen från Landskrona SSU:aren på din länk. Den är väl högst relevant till denna storyn.

Förresten tycker jag att den här tråden är bättre, då man lägger betoning på att det handlar om SSU:are, och inga vänsternissar som helst. Löfven borde pressas fram till ett uttalande mitt under brinnande valrörelse.
2014-08-24, 04:36
  #14
Medlem
Är det toppar inom socialdemokraternas ungdomsförbund - SSU - som själva ger sig in i detta och hotar folk på internet så finns ingen anledning att maska namn, enligt mig. Finns de dessutom med på film där de hetsar polisen så blir det ännu klarare. Rena maffia-organisationen.

Är det polisärende ännu?
2014-08-24, 06:33
  #15
Medlem
Såg klippet, vilket jävla slödder. Snacka om Bader-Meinhoff i vardande, tur för oss att
de är så ursinnigt inkompetenta.
2014-08-24, 07:41
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Du fick inte med hotelsen från Landskrona SSU:aren på din länk. Den är väl högst relevant till denna storyn.

Förresten tycker jag att den här tråden är bättre, då man lägger betoning på att det handlar om SSU:are, och inga vänsternissar som helst. Löfven borde pressas fram till ett uttalande mitt under brinnande valrörelse.

Det kan du fetglömma, ljug/vänstermedia kommer tysta ner detta duktigt.

Ponera att det rörde sig om SDU!
2014-08-24, 08:28
  #17
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Hemskt vad media mörkar bara för att det var SSU som rånade. Media blir mer och mer likt anus, följ nu upp rånet ordentligt och häng ut SS'arna som media brukar göra med nån stackare som sagt neger eller inte gillat AFA.
2014-08-24, 08:41
  #18
Medlem
Paijters avatar
Detta är en intressant vändning. Någon som hört med SSU om en kommentar om rånarna, helst från SSU-rånaren själv?
__________________
Senast redigerad av Paijter 2014-08-24 kl. 08:47.
2014-08-24, 08:46
  #19
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Du fick inte med hotelsen från Landskrona SSU:aren på din länk. Den är väl högst relevant till denna storyn.

Förresten tycker jag att den här tråden är bättre, då man lägger betoning på att det handlar om SSU:are, och inga vänsternissar som helst. Löfven borde pressas fram till ett uttalande mitt under brinnande valrörelse.

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
2014-08-24, 10:18
  #20
Avstängd
joricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Citat:
Niklas Gilbert W Anders Szili : jag är 100% säker på gärningsmännen och kvinnan.
för 12 timmar sedan

Citat:
Niklas Gilbert W:Och kvinnan som stack ned händerna i mina byxor och stal saker är hans flickvän Ulrika Pettersson (distriktssekreterare i SSU)
.
__________________
Senast redigerad av jorick 2014-08-24 kl. 10:25.
2014-08-24, 10:19
  #21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Detta är en intressant vändning. Någon som hört med SSU om en kommentar om rånarna, helst från SSU-rånaren själv?

Tror du på det själv? HEN ligger med bakfylleångest (om HEN ens vaknat) just nu och browsar gammelmedia för att nöjt inse att ljugmedia mörkar. Sen en titt om BiB:en har en slatt kvar.
2014-08-24, 10:40
  #22
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
(FB) Carolina Pettersson (Distriktssekreterare i SSU) utsätter journalist för rånförsök. finns tråd redan!
Tack, diskussionen kan fortsätta där.

Denna tråd låses.

/Mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback