Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2014-07-19, 02:03
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Hade du inte läst hela tråden? Alpra sitter inne för tillfället, förhopningsvis sitter han på någon psykavdelning.
På psyket får han ju käka benso och andra roliga piller.
Citera
2014-07-19, 05:59
  #602
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTrucker
tror du jag kommer slösa 52 minuter av mitt liv på denna idiot och din länk? Lägg av. Hoppas han läggs in för hans eget välmående. För som det är idag mår han uppenbarligen inte bra. Då hade man inte betett sig som han gör.
Jag har inga förväntningar. Du frågade och jag gav svar. Är du lite efter tro?
Citera
2014-07-19, 20:16
  #603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TraeHitler
Vet ni att det är samma person?

Jävligt efterblivet att man ska betala skadestånd till poliserna som kommer till platsen
Japp,det är skrivet på Facebook,det är han.
Citera
2014-08-05, 02:15
  #604
Medlem
This_is_me_s avatar
En av dom få rapporter jag faktiskt tyckte var bra.

5/5.]
Citera
2014-08-07, 00:02
  #605
Medlem
SirMunchalots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTrucker
Blackmetalscenen? Är de stjärnor inom den genren eller?
När har jag påstått det? Du behöver väl inte vara en "stjärna" för att verka inom en speciell scen?
Många av typerna som är djupt rotade i de depressivare formerna av black metal verkar uppnå njutning genom att skada sig själva, medelst kniv eller genom andra tillvägagångssätt.
Inom Suicidal Black Metal så är det ultimata målet att ta livet av sig, i sinom tid.
Citera
2014-08-18, 18:47
  #606
Medlem
Aragonis avatar
Haha. Från att vara "nykterist" (I allafall hålla sig till statens knark) till att nästan skära av fingret på någon slumpmässig på gatan.
TS, om du någonsin läser detta ska du veta att jag med hela mitt hjärta älskar dig.
Citera
2014-08-19, 22:25
  #607
Medlem
donaukinds avatar
Snällt av hans mamma att hon i alla fall bryr sig om ändtarmen!
Citera
2014-08-19, 22:45
  #608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragoni
TS, om du någonsin läser detta ska du veta att jag med hela mitt hjärta älskar dig.
Av ren nyfikenhet, varför då?
För att han är psykiskt sjuk, narkoman eller att han skadade en annan oskyldig?
Citera
2014-09-06, 18:56
  #609
Medlem
Gefreiters avatar
Hahaha fy fan, polisrapporten är som tagen ur en kriminalroman med en stor skopa humor. Ni grabbar är litteratur.
Citera
2014-10-12, 02:26
  #610
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
På psyket får han ju käka benso och andra roliga piller.
Jag tror ärligt talat att det är det bästa alternativet.

Jag hatar blod och tyckte den var obehaglig, speciellt i samband med bilderna... Det är en jävligt tragisk berättelse som inte bör uppmuntras genom ryggdunk.

Men jag måste vara ärlig, den här rapporten är min personliga favorit, förmodligen beror det på tragiken och sättet den berättas på. Om det någonsin görs en bok om läsvärda/sjuka/underhållande trådar på flashback så måste den här vara med.

Även fast jag helst ser att du sitter på låst ett bra tag så önskar jag dig all lycka när du kommer ut!
Citera
2014-10-12, 06:45
  #611
Medlem
NisseGhandis avatar
Är det bara jag eller är 70000 i skadestånd för ett amputerat finger lite uselt betalt? Lycka till att bli fri från drogerna TS. Finkan är nog räddningen för både dig och din omgivning. Slutar du inte knarka när du blir frisläppt så kommer du antagligen få sitta livet ut för mord nästa gång.
Citera
2014-10-12, 07:12
  #612
Medlem
Har läst denna över 20 ggr sen den lades upp och de är en sjuhelvetes jävla fest ni hade!

Glad över att ni klara er och kunde dela med er av denna hemska men ändå underhållande rusrapport!

-AddtheFckUP
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback