Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-01, 20:03
  #493
Medlem
Får man se hur han ser it då?
Citera
2014-08-01, 20:03
  #494
Medlem
Kan du inte pröva att gå åt andra hållet. Dvs verka så mesig och töntig som du bara kan och ändå se ifall de fortsätter. Skriv jävligt osäkert och töntigt samtidigt som du säger att du tittar på My Little Pony typ.
Citera
2014-08-01, 20:05
  #495
Medlem
Konversationerna är inte fake va`?
Citera
2014-08-01, 20:12
  #496
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av almightyjew
Konversationerna är inte fake va`?

Nä de är nog inte fejk men bilden är.

Sitter en lite blek finnig tjockis och skriver
Citera
2014-08-01, 20:12
  #497
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blackfyre
Kan du inte pröva att gå åt andra hållet. Dvs verka så mesig och töntig som du bara kan och ändå se ifall de fortsätter. Skriv jävligt osäkert och töntigt samtidigt som du säger att du tittar på My Little Pony typ.
Ja kör på detta
Citera
2014-08-01, 20:16
  #498
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Nä de är nog inte fejk men bilden är.

Sitter en lite blek finnig tjockis och skriver

Haha. Funkar appen utan facebook inkoppling?
Citera
2014-08-01, 20:22
  #499
Medlem
Lättare att visa bild på din kompis? Jag är jättenyfiken på hur han ser ut. Jag brukar alltid ha en udda killsmak. Så jag vill jättegärna se vad jag tycker om hans utseende. Haha.
Citera
2014-08-01, 20:26
  #500
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av almightyjew
Haha. Funkar appen utan facebook inkoppling?

Nej, men hur svårt är det att starta ett Facebook konto år 2014?
Citera
2014-08-01, 20:33
  #501
Medlem
Admiral Krags avatar
Jag har fått en massa snygga matchningar på bara 1 dag, men jag har inte fått några "ja" för min
äkta profilbild ännu haha, tjejerna är visst av en annan åsikt än appen
Citera
2014-08-01, 20:44
  #502
Medlem
Cryotechers avatar
Detta bevisar bara återigen att tjejer är LÅNGT mer utseendefixerade än män.
Nyligen såg jag en undersökning i tidningen där det visade sig att könssjukdomar stiger, det konstiga var bara att bland killar var det en mycket mindre del som hade könssjukdomar än bland tjejerna.
Vad säger detta?
Jo att en liten %, säg 20% av oss män/killar som ser bra ut eller har jävligt bra charisma /pengar eller någon annan kvalité ligger runt som som fan, medan en stor del ligger mindre eller inte alls. Förmodligen på grund fulhet. Haha.
Detta är även rätt uppenbart av alla klagobrev här på FB av killar som inte lyckas få något. Så återigen har feministäcklena fel. Inget fel med jämställdhet givetvis, men kom inte och säg att det är kvinnor som har det svårast. Män tar ju självmord i större grad av en orsak, det kan säkert ligga någonting i det att man känner sig misslyckad med brudar etc.

Utöver detta, så verkar din kompis, samt dessa pantade tjejer vara ett totalt jävla pack. Fjortisar i sitt esse. Ge din kompis en käftsmäll från mig, för sin arrogans.
Citera
2014-08-01, 20:45
  #503
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimistflum
Lättare att visa bild på din kompis? Jag är jättenyfiken på hur han ser ut. Jag brukar alltid ha en udda killsmak. Så jag vill jättegärna se vad jag tycker om hans utseende. Haha.
Bilder finns i tråden, sök och du skall finna.
Citera
2014-08-01, 20:46
  #504
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwarrior
Just nu har jag så många konvos i gång att det börjar tammefan bli för många. Väldigt många tjejer säger sig ha pojkvän i början men snart nog så går dom med på att mötas upp och ligga, bara inget kommer fram.

Denna var lite extra sjuk, tjejen har precis köpt hus med sin kille, dock har hon inga problem att mötas upp och knulla när han inte är hemma. Konvo:

http://i.imgur.com/Y76gKpS.png
http://i.imgur.com/YGMEj3v.png
http://i.imgur.com/9Qy8c4Y.png
http://i.imgur.com/xAbfRms.png




Outta bitchen, i alla fall så man kan luska ut vem det är. Tänk om det var din flickvän.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback